iyi geceler sayın forum üyeleri gece gece uyku tutmadı tüfeğim deki sorun yüzünden uyuyamadım bir tüfek yüzünden uyunmaz mı diyebilirsiniz gerçekten durum bu siz ustalardan yardım istiyorum.
2019 yılında Mehmet Yayla ustaya huğlu pusula av bayisine 202B modeli 71 namlu 1/3 fix şok yanyana çifte kırma tüfeği siparişi verdim yaklaşık 3 ay sonra Nisan ayında tüfeğim elime ulaştı tüfeği ilk incelememde sol namlu fişek yatağının 10 cm ilerisinde namlu dış yüzeyinde şişlik vardı ve namlu bazı bölgelerinde boya kalkması vardı tüfeğimi hemen fabrikaya gönderdim.
Tamir servisi yetkilisi Mustafa bey şişlikten dolayı namlu değişimi olacak dedi bende tamam en kısa sürede yapılsın dedim yaklaşık 40 gün sonra tüfeğim tamirden geldi 37 metreden grupman dağılımı testi yaptım dağılımlar çok güzeldi fakat atış sonrası tüfeğimi temizlediğimde sol namlu içinde yaklaşık 5 cm kadar krom kopması mevcuttu sadece 32 gram 7 no fişek attım tüfeği 2.defa fabrikaya gönderdim servisteki Mustafa bey namluda krom kopması olmuş kromlayıp göndereceğiz dedi bende olur dedim 1 ay sonra tüfeğim av sezonuna anca yetişti namlu içi krom lanmış sıkıntı yok gibiydi.
Av sezonunda yaptığım avlarda kuşların bir çoğu ya yaralı düşüyor yada yaralı gitmesi üzerine sezon sonu 37 metreden dağılım testi yaptım tüfek sağ üst atıyordu kromlanmaya gitmeden böyle bir sorun yoktu .
Tüfeği 3.kez fabrikaya gönderdim Mustafa bey beni aradı namlu bandında sorun olduğunu bandı söküp tekrar kaynataçağız dedi 2 ay sonra tüfeğim geldi tekrar 37 metreden dağılım testi yaptım sağ atma sorununu çözmüşler lakin üst atma halen vardı ve grupman dağılım yüzdeleri çok düşmüştü aynı fişek ilen deniyordum artık bu namlu canımı çok sıkıyordu bunlan ava gidmek içimden gelmedi sorunlar bitmiyordu bu yüzden ücretli yeni 76 cm 1/3 fix şoklu yeni namlu yaptırmak istedim hemde 71 namluyada tekrar baksınlar diye tüfeği 4.kez fabrikaya yolladım servisten Mustafa bey beni aradı yeni ücretli 76 namlu yapılacak, 71 namluyada baktık oda değişim olacak dedi bende tamam dedim 4 ay sonra tüfeğim geldi av sezonunun yarısı geçmişti tüfek elime geçer geçmez 76 namlu ilen ava çıktım lakin büyük bir hayal kırıklığı tüfeği açıp fişekleri koyduğunda namlu açma mandalı kapanmıyordu fişek yatağında sıkıntı vardı o gün av bile yapamadım tefeğimi bir sonraki gün 76 namlusu ilen 5.kez fabrikaya gönderdim 1 ay sonra av sezonu bitince geldi işlerimden dolayı deneyemedim bu av sezonunda özellikle 76 namlu ilen ava gittim kuşlar ya yaralı düşüyor yada yaralı gidiyordu geçen 37 metreden dağılım testi yaptım 76 namlu yaklaşık 40 cm üst atıyor, 71 namlu merkezi atıyor sol 1 fix şok normal , sağ 3 fix şok 4 şoktan daha fazla dağıtıyor 3 yıldan beri bu tüfek yüzünden doğru dürüst av yapamadım 71 namlu işe yaramaz dedim 76 namlu yaptırdım değişen bir şey yok başkada tüfeğim yok bu zamanda yeni tüfek almakta zor böyle bir sıkıntının mağduriyetin içindeyim huğluya hiç yakışmıyor hiç denemiyorlarmı anlamadım gitti ne yapmalıyım ustalar tüketici hakemine baş vursam nasıl olur sonuç olumlu çıkarmı çıkarsa ücret ödemesi ne kadar olur tüfeği 6.kez göndersem aynı sorundan 4. defa komple değişim yeni bir tüfek yaparlarmı yapmaları doğru değilmi gerekirse Naci Tanık başkanlada görüşeceğim siz ustalardan yardım istiyorum.
Ekip aynı mehmet yayla ve mustafa bey
Kuzenim adanadan konyaya gitti, babasından kalan 76 namlu çifteye ölçüsüne göre kundak yaptırmak için, birde 103 fe sıfır sipariş verdi, tüfekler aylar sonra geldi, ölçüler yanlış yapılmış
poze bariz alt atıyor, geri gitti,
poze garanti kapsamında değişti, çiftenin kundak yılan hikayesine döndü mehmet yayla bey başka yerde yaptırmış sanırım, mustafa bey kundak parası tekrar istiyor derken 18 ay çifte gelmedi
pozede birinci fişek sıkılınca tüfek emniyeti kapatıyor ikinciyi sıkamıyorsun vs. vs. 3 yıl geçti, olay mahkemeye taşınıyordu ki mustafa bey halletti bir şekilde tüfekler geçen ay geldi.
Eskiden kalan ismini bitirmek için de elinden geleni yapıyor.
Yerlide Kral markasınında eskiden kalan kötü bi izlenimi var, ben krala yedek namlu için tüfek gönderdim, 6. gün tüfeğim elimdeydi, kargoda kundağım kırılmış saolsun hulisi bey diye bi arkadaşla görüştüm onuda yapıp yolladı, servis hızı müşteriye yaklaşım çok iyi, en azından muhatabın var karşında, huğlunun da adı var işte