Utku bey,
Teşekkür ederim öneriniz için. Anlayamadığım nokta şu ki sanki biz ürünümüz arıza yapmadı veya yapmaz diye bir iddaada bulunduk ve sizde buna karşın yukarıdakı cümleyi sarf ediyorsunuz sanırım bu biraz ön yargı.
Ürün bu hata yapabilir, arıza olabilir ama önemli olan ürün bizim ve varsa üründe hata sorumluluk bizim ve arkasındayız kullanıcımız memnun kalıncaya kadar.
Servis, arıza memnuniyet vb konularında gerekli bilgi, deneyim, detay ve araştırmamız tahmin edeceğinizden daha fazla hiç endişe duymayın.
Satın alınan bir ürünün fiyatı ile mi alakalı memnuniyetsizlik sizce? yani ürünümüz 100 lira olsaydı memnun mu olcaktınız? Çok yanlış bir düşünce bize göre, ürünün fiyatının ne olduğu önemli değil. Önemli olan satın alınan ürün hizmetin belirtilen özelliklerde ve şartlarda olması , satış sonrası hizmet servis vb konuları ile bütünce değerlendirilmeli.
Konunun taraf tutmakla ne alakası var onu hiç anlayabilmiş değiliz, o zaman yazdıklarınız taraflı şekilde yazılmış şeyler ve yazdıklarınızın güvenirliği sorgulanmaya başlanır.
Taraf tutmak veya olmak iyi birşey değil bize göre, önemli olan sonuca ulaşmak için olunması gereken yerde olmak ve bu mantıkla yürümek.
Vicdanlı avcı ve vatandaştan kastınızı da anlayamadık ayrıca. Bence taraf olmayın doğruyu bulamayız
Not: Mesleğinizin ne olduğunu bilmiyorum ve forumdaki üyelerden muhtemelen iş yeri sahibi olan, üretim yapan veya bu gibi yerlerde çalışanlar vardır. Bir ürün veya hizmet sunarken günümüz teknolojisinde insan ile çalışmak zorundasınız ve bununda pozitif olduğu kadar negatif yönleride var.
Yani çalıştığınız veya çalıştırdığınız insana güvenmek zorundasınız ve ürününüz hizmetiniz o kişinin vicdanı ile size ulaşıyor. Yani her bir çalışanı kontrol edemediğiniz edemiyeceğiniz için kurallara, kontrollere rağmen vicdan en son onay noktası.
Üretim ve servis aşamasında kişilerden kaynaklı yaşanmış eksiklik, hata vb şeyler olabiliyor ve bunlarda kullanıcıya yansıyor ve istenmeyen memnuniyetsizlikler ortaya çıkıyor. Başlık altında yazıda da paylaştığımız üzere firmamız yaklaşık yıl başından sonra bir ortaklıktan ayrılma sürecinden geçti. Bu süreçte ilgisiz kalınan kullanıcılar veya ilgilenilmeyen servis talepleri vb olmuş olabilir kişi kaynaklı, belirttiğimiz gibi sizlerin sorunu veya taleplerine cevap verebilmek için yeniden bu formdayız.
Bunları firma olarak biz minimize etmek için yoğun mesai harcıyoruz ve kullanıcılarımızın sorunlarını ve taleplerini karşılamak için çaba sar ediyoruz. Bunun yanında son kullanıcılar olarak da kazan-kazan düşüncesi çerçevesinde hareket edilmesi başarıya götürür.
teşekkür ederiz tekrardan önerileriniz için
İnsan kaynaklı hataları minumuma indirmek söylendiği kadar zor olmasa gerek.
Ama mantık Türkiye de olduğu gibi 2000 TL ye her işi yapacak adam çalıştırırım mantığıyla olursa namlunun biri 18.4 diğeri 18.8 mm oluverir.
İyi mal üretmek icin ilk önce kalifiye ,eğitimli,işini iyi bilen insanlara hakettiğiniz ücreti verirseniz : bu tarz insanlarda işlerini kaybetmemek için daha özenli ve hatasız çalışırlar.
Alın size üretim sürecindeki insan hatalarını dik yarı azaltacak formül.
Diğeri teknolojik yatırım.Burası başlı başına farklı bir boyut zaten.Hiç girmiyorum.
Yakın bir arkadaşım en son Amerika ya ihraç edilen 3.5 inclik tüfeğinizi aldı.
Onda da sorun yaşadı.
Kaldıki bir önceki tüfeğide Masai Mara idi.O da sağlıklı çalışmamıştı.
Şimdi banttan hatalı çıkan ya da denenmeyen ürünler piyasada müşteri tarafından denenip sorunlu olduğu tespit edilince biz malımızın arkasındayız ,servisimiz iyi demekle övünmek bence yersiz.
Ben Huğlu da sağlıklı çalışmayan tüfekleri çalıştırabilecek bir sürü merdiven altı tamirci biliyorum.
Onlarda bu hizmeti veriyor.
Övünülecek bişey değil ki bu !!
Son olarak siz takip ettiğim kadarıyla foruma ara ara giriyorsunuz galiba.
Siz bu firmada tam olarak hangi pozisyonda sınız ?
İnsanlar Retay markasıyla sağlıklı iletişim kuramıyorlar.Sizde görebildiğim kadarıyla çok fazla online değilsiniz.
Bir görünüyor bir kayboluyorsunuz.
Şahsen ben kıytırık bir tüfek yapsam ilk önce sorunsuz çalışmasını sonrada dayanıklı olmasını ilke edinirim.
Halen Türkiye de 20.000 atım görmüş noter tasdikli veya kayıtlı dijital bir belge yok.
Herkes bizim tüfeğimiz sorunsuz atıyor diyor ama.
İnsanlar artık bilinçlendi.Eskisi gibi değiller.
Bence firmaların daha dikkatli olması gerekiyor.
Estetik olmak yeterli değil.
Sağlıklı bir şekilde besleme yapamayan ,attığı yeride vuramayan tüfekleri arazide estetiği kurtarmıyor malesef.
Dede bastonu niyetine kullanmaktan başka bir şey ifade etmiyor benim için.
Ve bence siz buradaki insanlara karşı biraz daha duyarlı olmalısınız.
Yandaşlık ya da taraftarlık ithamlarınızı bir kenera bırakıp ,enerjinizi kendinizi daha güzel şekilde izah etmeye harcasanız bence daha şık olacak....