Keşke uzun yazsaydınız, en azından diğer araçlar ile artısı eksisi nedir onu öğrenirdim. Kıyaslama fırsatım olurdu, sizin için eksi olan belki benim için önemsenmeyecek bir şey de olabilir bu yüzden. Ama yüne de sağolun, büyük çoğunluk vitara tavsiye ediyor. Ama görüntüsü ne hikmetse hiç içime sinmedi. Temiz niva mı araştırsam diyorum bazen. Sonra yine çıkmaza giriyorum.
adıgüzel kardeşim öncelikle rabbim gönlüne göre versin, dediğin bütçeye alacağın bir lada nivayı alırken çok sevineceksin fakat satarken inanki daha çok seveceksin
niva arazide gerçekten kendini kanıtlamış bir araçtır kısa şase olması kendinden bağımsız sürekli 4 çeker olması gibi arazi avantajları ile asfalttan uzak bir araçtır, 100 km lik bir yola gideceksen hem ruhen hemde bedenen sağlam olman gerekli
gürültülü,konforsuz bir niva alabilirsin dediğin bütçeye, parçası ucuzdur, tofaşın çoğu parçaları uyar,çabuk çürüyor saçları ince, monokok bütün şasedir ,yakıt fazladır,
vitara jlx e gelince, nivaya göre az yakar, daha konforludur, kolay arıza vermez, parçası pahalıdır, arazide 4H VE 4L modları ile kullanımı çok keyiflidir, normalde arkadan 2 çekerdir aslında tek çekerdir,standart donanımlı bir aracı modifiye ederek yükseltebilirsin daha büyük ebat lastik takıp araziye istediğin gibi girebilirsin, fakat bir aracı araziye ne kadar yaklaştırırsan asfalttan bir o kadar uzaklaşır, dağ bayır gezeyim hemde şehir içinde kullanayım dersen bu işlere hiç girmene gerek kalmaz işini fazlasıyla görür, yan sanayi parçaları oldukça fazladır orginalleride fazladır, 98 den sonrası ispanyol santana yapımıdır, öncesi japondur, dediğn bütçeye uygun 93/94 model temiz bakımlı vitara almak mantıklıdır, bir sefer alırsan başka aracada binmezsin , istanbul gibi bir yerde bu aracın dilinden anlayan çok iyi ustalar servisler bulunmakta hiç zorluk çekmezsin, sonuçta eski model araç bunlar illaki sıkıntıları olur ama dediğin fiyat aralığında kesinlikle vitara derim, haa bütçen daha fazla olursa inanki daha da iyileri var