Facedeki yorumlarda, yerli avrupa kıyaslamasına gitti mesele.
Ama bence asıl olay, yerli avrupa arasında çekiştirme yapmak değil. Satış sonrası destek. Browning firmasının satış sonrası desteği eminim ki çok çok iyidir. Ama bizim için yabancı bir ürün olduğundan, arada distirbutor firma var, arada gümrük mevzuatı var, git gel sorunu var, vergiler var, var oğlu var. Macera bu noktada başlıyor. Söz konusu ürün, Avrupanın bilinen kalburüstü tüfeklerinden bile olsa, kul yapısıdır hata olabilir, beşer şaşar. Asıl mesele ondan sonrası..
Ulaşılabilir servis desteği çok önemli. Yerli firmalar bizim için bu yönden iyi işte.. En ufak bir ihtiyaçta bile, bir telefonla istediğin parçayı 2 günde ayağına getirtebiliyorsun. Sorun mu çıktı ? Tüfeğin normal şartlarda gidip gelmesi sadece 1 hafta...
Ortalama iyi bir yerli tüfeğe 2 bin lira ödüyorsun. Bu fiyat bile bazen zorumuza gidiyorsa, bu dayım ne yapsın şimdi.. Niye avrupa aldın diyemez kimse, o tercih meselesi. Ama işte bu işin en kötü handikapı da arıza çıktımı yandın.. 1 sene tüfek bekle... sıkıntılı işler..