Gönderen Konu: TRUST & EİBAR  (Okunma sayısı 1657 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Emrah AKDENİZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 5004
  • Thanked: 7589 times
  • Hürgeneral ⭐️⭐️⭐️⭐️
TRUST & EİBAR
« : 06 Şubat 2018, 20:59:05 »
  • Akdaş Kuntor 312 SE
  • Huğlu 104A
  • Huğlu Renova
  • Huğlu 202B
  • Özkanlar FX12
Samsun / 1986
 

Çevrimdışı Adem KARACAN

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 431
  • Thanked: 307 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: TRUST & EİBAR
« Yanıtla #1 : 06 Şubat 2018, 22:08:28 »
Merhaba Emrah Bey geçen hafta bende izledim. Adamlar işi ciddiyetle yapıyor . Birde Bu videolar algıya Psikolojiye hitap ediyor. Bizim huğlu bi reklam çekmiş ne olduğunu anlamıyoruz. Bizdeki temel sorun markalaşamamak .
  • Huğlu 104 A 76 namlu 1/3
Adem KARACAN
1982 Cihanbeyli   LİMİT VİCDANDIR.  AVCI VİCDANSIZ OLAMAZ.
 
The following users thanked this post: Emrah AKDENİZ

Çevrimdışı Emrah AKDENİZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 5004
  • Thanked: 7589 times
  • Hürgeneral ⭐️⭐️⭐️⭐️
Ynt: TRUST & EİBAR
« Yanıtla #2 : 07 Şubat 2018, 00:13:24 »
Merhaba Emrah Bey geçen hafta bende izledim. Adamlar işi ciddiyetle yapıyor . Birde Bu videolar algıya Psikolojiye hitap ediyor. Bizim huğlu bi reklam çekmiş ne olduğunu anlamıyoruz. Bizdeki temel sorun markalaşamamak .
@Adem KARACAN Video benim çok hoşuma gitti. Biraz da meraklı olduğum bir konu oyüzden keyifle izledim..
Yazdıklarınıza hak vermemek mümkün değil. Markalaşma konusu ayrı bir olay zaten de bu reklam işinde benim de eleştridiğim şeyler oldu.

Yabancı firmalarının reklamına bakarak tüfek reklamı konusunda firmalarımız çok geride. En azından av vuruşu olsun dedik, yetkili bir ağızdan şu cevap geldi :
''Reklam filmi TV de yayınlanmak üzere hazırlanmış bir prodüksiyon. Avın vuruş anını göstermek ile ilgili TV reklamlarında bir kısıtlama var. Dolayısıyla hayvanların vurulma anını gösteremiyoruz. Anlayışınız ve öneriniz için teşekkür ederiz.''

Huğlu dan örnek verdiğiniz için yazıyorum, reklam konusunda hiç iyi değiller. Evet piyasada isme verilen bir değer var ama reklam denilen şey pazarlamanın en önemli kısmı.
En son yapılan Renova reklamı, şahsen beğenmesem bile hadi yine biraz tanıtıcı çizgi taşıyor. Önceki Gt1 reklamı benim nazarımda tam bir faciaydı. Türkiye'de kaç avcı ATV ile ava çıkıyor ? Tüfek reklamı mı bot reklamı mı belli değildi..

Av vuruşu gösterilmeyecekse bile, çok daha iyi bir prodüksiyon ve özellikle iyi bir bakış açısı ile çekim yapılabilir.
Hani şöyle bokeh efektli video özelliği olan, çok değil 2-3 bin tl lik profesyonel bir fotoğraf makinası bile işi bilen birinin elinde harika tanıtım videoları çekebilir.
Eksik olan en önemli şey, iyi bir bakış açısı..
« Son Düzenleme: 07 Şubat 2018, 00:14:27 Gönderen: Emrah AKDENİZ »
  • Akdaş Kuntor 312 SE
  • Huğlu 104A
  • Huğlu Renova
  • Huğlu 202B
  • Özkanlar FX12
Samsun / 1986
 
The following users thanked this post: Adem KARACAN

Çevrimdışı Asil EROL

  • *
  • İleti: 250
  • Thanked: 91 times
  • 0507 220 95 32
Ynt: TRUST & EİBAR
« Yanıtla #3 : 07 Şubat 2018, 17:15:10 »
Paylasim icin tesekkurler Emrah bey.ulke olarak bizim en buyuk sorunumuz emege saygi duymamak bilinmeyen ulasilamayan elinde olmayan hersey gereksiz olarak goruluyor malesef ulkemizde.mesela fisefini kendi dolduran avciya aptal muhamelesi bile yapiliyor bukadar fisek var gidip kendi dolduruyor sacmalik abartma gibi yorumlarla belki sizde karsilasmissinizdir.bizler avcilar olarak derdimizi avciya bile anlatamazken baskalarina hic anlatamayiz.kuluplerde fisek sohbetleri ciktiginda hadi beya abartmayin fisek degilmi koy tufege at diyen avci sayisi bu denli cok oldugu surece bizler bu ise gonul vermis merakli avcilar bu videolari hep agzi acik hayaller kurarak izlemeye mahkumuz malesef.....
url=https://ibb.co/cwXjysf][/url]
 
The following users thanked this post: Emrah AKDENİZ