Merhaba Emrah Bey geçen hafta bende izledim. Adamlar işi ciddiyetle yapıyor . Birde Bu videolar algıya Psikolojiye hitap ediyor. Bizim huğlu bi reklam çekmiş ne olduğunu anlamıyoruz. Bizdeki temel sorun markalaşamamak .
@Adem KARACAN Video benim çok hoşuma gitti. Biraz da meraklı olduğum bir konu oyüzden keyifle izledim..
Yazdıklarınıza hak vermemek mümkün değil. Markalaşma konusu ayrı bir olay zaten de bu reklam işinde benim de eleştridiğim şeyler oldu.
Yabancı firmalarının reklamına bakarak tüfek reklamı konusunda firmalarımız çok geride. En azından av vuruşu olsun dedik, yetkili bir ağızdan şu cevap geldi :
''Reklam filmi TV de yayınlanmak üzere hazırlanmış bir prodüksiyon. Avın vuruş anını göstermek ile ilgili TV reklamlarında bir kısıtlama var. Dolayısıyla hayvanların vurulma anını gösteremiyoruz. Anlayışınız ve öneriniz için teşekkür ederiz.''
Huğlu dan örnek verdiğiniz için yazıyorum, reklam konusunda hiç iyi değiller. Evet piyasada isme verilen bir değer var ama reklam denilen şey pazarlamanın en önemli kısmı.
En son yapılan Renova reklamı, şahsen beğenmesem bile hadi yine biraz tanıtıcı çizgi taşıyor. Önceki Gt1 reklamı benim nazarımda tam bir faciaydı. Türkiye'de kaç avcı ATV ile ava çıkıyor ? Tüfek reklamı mı bot reklamı mı belli değildi..
Av vuruşu gösterilmeyecekse bile, çok daha iyi bir prodüksiyon ve özellikle iyi bir bakış açısı ile çekim yapılabilir.
Hani şöyle bokeh efektli video özelliği olan, çok değil 2-3 bin tl lik profesyonel bir fotoğraf makinası bile işi bilen birinin elinde harika tanıtım videoları çekebilir.
Eksik olan en önemli şey, iyi bir bakış açısı..