Back Action tabii... Pratik uygulamaları boldur canım, onu artık hepimiz kanıksadık... Nereden bir katakulli ... Pardon bir pratiklik , kolaylık kotarırım , nereden "gereksiz bulduğu" bir şeyi daha kırparım diye... İyi çalışıyor kafaları...
Tutumlu İnovasyon diye bir kitap vardı, bir Hintli yazmış... Okumuştum. Batıda (sanayi kuruluşları çevresinde) büyük ses getirmiş... Özetle temel mantık şu; "örneğin bir otomobil üretiyorsanız, mesela dikiz aynalarını simetrik tasarlayın ki, bir ayna, gerektiğinde sol dikiz, gerektiğinde sağ dikiz olarak da kullanılabilsin... Böylelikle, stok maliyetlerinden tutun da, üretim hattı maliyetleri, lojistik maliyetlerine kadar bir çok maliyet kalemini dramatik oranlarda azaltmış olursunuz..."
Renault'nun Dacia markasında uygulamaya koyduğu ama Renault markası altında uygulamaya koymaya (henüz) cesaret edemediği, kaliteden bolca ödün vermek pahasına, daha fazla tüketim, daha hızlı ve daha fazla üretim, daha az stok, daha az detay vs gibi amaçlarına ulaşabilmek için sektör spesifik bazı metodoloji önerilerinden oluşuyor "Tutumlu İnovasyon"...
Beretta bu işi abartanlardan...
Başarılı yani... Çok pratik anlamında...
Evet şimdi farkettim bu beretta lar back action çok büyük ihtimalle ...Allah iyiliğini versin hatta artık mantıklarına, iş anlayışlarına aşina olduğumdan sanıyorum bu kapaklar so kapakları ile aynı bile olabilir ayrı lock yapmayı gereksiz bulduklarından ,öyle de pratik uygulamaları boldur ...
Daha da vahimi şimdilerde benim profildeki emektara senden iyi marketing mankeni olur bir foto alalım sonra gez dolaş deyip(ortam ve malzemelerden de anlaşılacağı üzere )ilgili parçaları kar marjı bakımından akılcı bir tercihle Pakistan da bile yaptırıyor olabilirler ...