Gönderen Konu: Stoeger Müşteri Hizmetleri  (Okunma sayısı 5560 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Fatih ÖZKAN

  • *
  • İleti: 66
  • Thanked: 60 times
  • KIRK GÜN TABAN ETİ, BİR GÜN AV ETİ
Stoeger Müşteri Hizmetleri
« : 10 Aralık 2016, 18:54:27 »
Arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım sayılır... Daha önce forumdada Stoeger silahlar ile ilgili olarak bilgi almak için bir konu açmıştım... Stoegerde beni en çok endişelendiren konu forumdada çokca bulunan şikayetlerden edindiğim kadarı ile  müşteri hizmetlerinin vurdumduymazlığı ve müşterileri önemsememesi idi... Bu endişeme rağmen Stoeger M3000 Peregrine sentetik tüfeği aldım. İlk olarak tüfeğin şoklarından 3 numaranın eksik olduğunu gördüm ve Stoeger'ın SMS hattına durumu bildirir bir SMS gönderdim... Ertesi gün Stoeger firmasından Ümit bey aradı ve sağolsun aynı gün eksik olan şoku kargoya teslim etti... Geçen hafta ise avdan geldiğim sırada dipçikte bulunan dipçik tapasının ve tapa üzerinde bulunan stoeger ambleminin düştüğünü farkettim. Bu sefer mail adresi olan [email protected] ye durumu bildirir bir mail attım ve aynı gün içerisinde yine stoeger yetkilileri eksik olan parçanın kargoya verildiğini söylediler. Yani yaşadığım iki sorundada hiçbir şekilde sorun yaşamadan sorunumu çözdüler... Konu ile ilgili olarak ümit beye ve ayşe hanıma teşekkkürlerimi bir borç bilirim. Eskiden müşteri hizmetleri ile ilgili olarak sorun yaşayan çok insan olmuş; ancak gördüğüm kadarı ile stoeger firması bu sorunu çok güzel ve net bir şekilde çözmüş görünüyor... TEŞEKKÜRLER STOEGER
  • STOEGER M3000 PEREGRINE
  • GLOCK 19 GEN 4
  • YAVUZ 16 COMPACT M.C.
1986 FATSA A RH+ ŞUANDA:ARDAHAN
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU, Selim UYGUN, Emre ERİZ

Çevrimdışı Yasin TORAN

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 655
  • Thanked: 579 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #1 : 10 Aralık 2016, 19:19:55 »
Stoeger i tebrik ediyorum işlerinizin halledildiğine sevindim. İnşallah yerli tüfek ve fişek üreticileri her zaman ilgili olurlar
  • Franchi affinity 12 / 66
  • Sarsılmaz super champion 12 / 71
  • Atüs tek kırma 36 / 71
  • Huglu tek kırma (stetienne namlu ) 12 / 71
Antalya- Konyaaltı 1992
 
The following users thanked this post: Fatih ÖZKAN, Selim UYGUN

Çevrimdışı Fatih ÖZKAN

  • *
  • İleti: 66
  • Thanked: 60 times
  • KIRK GÜN TABAN ETİ, BİR GÜN AV ETİ
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #2 : 11 Aralık 2016, 17:05:47 »
Stoeger i tebrik ediyorum işlerinizin halledildiğine sevindim. İnşallah yerli tüfek ve fişek üreticileri her zaman ilgili olurlar
İnşallah hocam, stoegerda bu yönde bir gelişme var gibi geldi bana... Dediğim gibi yaşadığım iki problemdede sorunumu çözdüler sağolsunlar...
  • STOEGER M3000 PEREGRINE
  • GLOCK 19 GEN 4
  • YAVUZ 16 COMPACT M.C.
1986 FATSA A RH+ ŞUANDA:ARDAHAN
 

Çevrimdışı Osman LİMAN

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 587
  • Thanked: 137 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #3 : 11 Aralık 2016, 17:40:49 »
Ben 11 nisan 2016 tarihinde stoeger whatsup müşteri hattına ve ayşe hanıma hitaben,önce telefonla arayıp  detayları anlatıp sonrada vursan tüfeğimin plastik dipçiğinin içindeki parçanın resimlerini gönderdim .
Mesajlarım görülmesine rağmen olumlu ya da olumsuz ne geri dönen oldu ne arayan ne de soran...
  • Huğlu 401 b
  • Sarsılmaz charles daly
  • Vursan 92a
  • Drahtar (dişi),pointer(erkek)
Osman LİMAN
1980 Karaman
Artık ANAMUR...
 

Çevrimdışı Fatih ÖZKAN

  • *
  • İleti: 66
  • Thanked: 60 times
  • KIRK GÜN TABAN ETİ, BİR GÜN AV ETİ
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #4 : 15 Aralık 2016, 17:59:20 »
Ben 11 nisan 2016 tarihinde stoeger whatsup müşteri hattına ve ayşe hanıma hitaben,önce telefonla arayıp  detayları anlatıp sonrada vursan tüfeğimin plastik dipçiğinin içindeki parçanın resimlerini gönderdim .
Mesajlarım görülmesine rağmen olumlu ya da olumsuz ne geri dönen oldu ne arayan ne de soran...

[email protected] adresine mail atabilirsiniz hocam
  • STOEGER M3000 PEREGRINE
  • GLOCK 19 GEN 4
  • YAVUZ 16 COMPACT M.C.
1986 FATSA A RH+ ŞUANDA:ARDAHAN
 

Çevrimdışı Taner MEMET

  • *
  • İleti: 307
  • Thanked: 227 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #5 : 18 Aralık 2016, 01:33:23 »
Başınıza gelenler incik boncuk işler hele bir problem büyük olsun siz görün bak o telefonler nasıl cvp sız kalıyo stoger servisi olduğu sürece ben bırak stoger almayı ne beretta ya nee benelliye para veririm düşman başına..
Taner MEMET
Bursa-1988
 

Çevrimdışı Hakan ATASOY

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 638
  • Thanked: 564 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #6 : 18 Aralık 2016, 02:10:21 »
Ben de daha önce aramıştım müşteri hizmetlerini hemen yetkiliye ulaştım talebimi bildirdim. Şok lazımdı kurşun atışı için 5 no ve de hindi şoku istemiştim sağolsunlar gönderdiler. Sorunlar sadece stoegere has bir durum değil sonuçta. Başka markalar için de türlü şikayetler görüyoruz zaman zaman.
Bu memleket tarihte Türktü, bugün de Türktür ve ebediyyen de Türk olarak yaşayacaktır.Türkiye Türklerindir! Ne mutlu, Türküm diyene!1980 BURSA
 
The following users thanked this post: Selim UYGUN

Çevrimdışı Ebubekir ELÇİ

  • *
  • İleti: 23
  • Thanked: 3 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #7 : 31 Ocak 2017, 14:16:57 »
Evet gönderiyorlar, şok başı 35TL. olduğunu söylediler yani birilerinin dediği gibi ücretsiz şok yok.
1995 sivas
 

Çevrimdışı Yavuz ACAR

  • *
  • İleti: 122
  • Thanked: 41 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #8 : 15 Şubat 2017, 00:34:58 »
tüfeğinizin garantisi dolmamış ise gönderirler.Fakat garantisi dolmuşsa ücretli gönderirler.Bilginize
  • Beretta 687 EELL Classic
  • Huglu koop. SR 112 KE
  • Browning maxus one composite
  • Stoeger m3000
1985 MUT
 

Çevrimdışı Aydın NALIN

  • *
  • İleti: 188
  • Thanked: 100 times
  • AVLAKFORUM.COM AVCI FORUMU
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #9 : 15 Şubat 2017, 02:05:23 »
Sorunun çözümü müşteri hizmetleri açısından olumlu fakat asıl sorun yeni alınan tüfekte bunca problem olması
1980-Antalya
 

Çevrimdışı Mevlüt KÜÇÜK

  • *
  • İleti: 147
  • Thanked: 79 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #10 : 15 Şubat 2017, 08:28:36 »
tüfeğinizin garantisi dolmamış ise gönderirler.Fakat garantisi dolmuşsa ücretli gönderirler.Bilginize
Geçenlerde yeni aldık 3 tane m3000 peregrine arkadaşlarla ama ısrarcı olmamıza rağmen ücretsiz göndermediler şok ve kısa dipçik pedini. mecburen ücret karşılığı aldık.
 

Çevrimdışı M.Ali ŞEHRİGÜL

  • *
  • İleti: 9
  • Thanked: 1 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #11 : 15 Şubat 2017, 17:16:49 »
Mevlüt bey stoeger tüfek den memnun musunuz. Yani şimdi tekrar tüfek alacak olursanız gene aynı tüfeği alırmısınız. M3500 almayı düşünüyorum fakat kararsız kaldım. Artı ve eksilerini belirtirseniz memnun kalırım teşekkür ederim...
DOĞUM YILNIZI YAZINIZ
AFYON
 

Çevrimdışı Davut ATACA

  • *
  • İleti: 252
  • Thanked: 89 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #12 : 15 Şubat 2017, 17:44:42 »
Ayşe Sağlamdemir olduğu sürece sıkıntı yok koca firmayı tek başına sırtlıyor. O izine gittimi herşey  duruyor.
1993 Ankara
 

Çevrimdışı Hakan HAS

  • *
  • İleti: 102
  • Thanked: 52 times
  • AVLAKFORUM.COM AVCI FORUMU
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #13 : 15 Şubat 2017, 20:06:30 »
Stoeger firması bildiğim kadarıyla Ümit ve Erhan beyle tüfek servisini yürütüyor. Bende m2000 i yeni aldığım zaman fişek sıkıştırma, kundak hataları, namluda paslanma gibi sorunlar yaşamıştım. Tüfeği düzgün çalıştırana kadar ortalama 10 günlük bi servis aşaması yaşadım. Namlu paslanması içinde aynı şikayetin iki kere tekrarlanması gerektiğini söylediler. Kundak ve pas sorunum hala devam ediyor. Servisi sabah 10 dan sonra aradığımda genelde kimseye ulaşamadım. Sonradan grupman testlerinde sol atma problemi olduğunu fark ettim. Oda hallolacak bişey pek takmıyorum artık. Ümit Sezgin beyle baya muhabbetimiz oldu bu ara. Hiç unutmam grupman sorununu konuşuyorduk. Bu tufeklerin amerikan ördek avcıları için dizayn edildiğini ve akdeniz iklimi gibi ılıman bölgelerde grupman  ve pas sorunu oldugunu söylemişti. Firma sağlam ürünler üretiyor fakat gerçekten iç piyasaya yeterince önem vermediği kanaatindeyim. Saygılarımla.
  • Sarsılmaz sax-700
1988-Osmaniye
 

Çevrimdışı M.Emin OLGAÇ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2269
  • Thanked: 295 times
  • (Keklik Uzmanı)
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #14 : 16 Şubat 2017, 01:35:35 »
Stoeger firması bildiğim kadarıyla Ümit ve Erhan beyle tüfek servisini yürütüyor. Bende m2000 i yeni aldığım zaman fişek sıkıştırma, kundak hataları, namluda paslanma gibi sorunlar yaşamıştım. Tüfeği düzgün çalıştırana kadar ortalama 10 günlük bi servis aşaması yaşadım. Namlu paslanması içinde aynı şikayetin iki kere tekrarlanması gerektiğini söylediler. Kundak ve pas sorunum hala devam ediyor. Servisi sabah 10 dan sonra aradığımda genelde kimseye ulaşamadım. Sonradan grupman testlerinde sol atma problemi olduğunu fark ettim. Oda hallolacak bişey pek takmıyorum artık. Ümit Sezgin beyle baya muhabbetimiz oldu bu ara. Hiç unutmam grupman sorununu konuşuyorduk. Bu tufeklerin amerikan ördek avcıları için dizayn edildiğini ve akdeniz iklimi gibi ılıman bölgelerde grupman  ve pas sorunu oldugunu söylemişti. Firma sağlam ürünler üretiyor fakat gerçekten iç piyasaya yeterince önem vermediği kanaatindeyim. Saygılarımla.
Erhan bey duruyormu stoegerde bilen varmı.?
1998 de çok güzel ve halen kullandığım tüfeğimi yaptırıp göndermişti.
  • Falcor 958 (Robust) (Poze) (70)
  • Vursan 92 A Europa (65)
  • Vursan 92 A Europa (71)
  • Üzümlü MKE çifte (71)
  • İngiliz Setter (MARKO)
Emin OLGAÇ B Rh (+)  1967 TEİAŞ/MARDİN  

 

Çevrimdışı Bahri TUĞRULTEKİN

  • *
  • İleti: 332
  • Thanked: 343 times
  • AVLAKFORUM.COM AVCI FORUMU
Ynt: Stoeger Müşteri Hizmetleri
« Yanıtla #15 : 02 Haziran 2017, 22:59:06 »
95 yılında üretilmiş bir vursanım vardı.  Çok memnundum. Yıllarca kullandım birgün atış esnasında mekanizmanın baş kısmı koptu. Bende fabrikaya yolladım. Sorun giderilmiş yeni bir mekanizma takılmıştı. Bir daha eski randımanı alamadım tabi sorgulamaya başladım incelerken tüfeğin namlusunun değiştirilmiş olduğunu gördüm. Fabrikayı aradım neden değiştirdiklerini sordum namlu kepi ile mekanizma uyumsuz olduğu için dediler. Tabi pek anlam veremedim ama vursan defteri de kapanmış oldu. Sonra çevremde tetik tertibatındaki problemlerden stoagere gönderilen vursanlarında namlularının değiştirildiğini duydum. Herhalde onlardada tetik tertibatı ile namlu kepi uyum sağlamadı.
« Son Düzenleme: 02 Haziran 2017, 23:21:41 Gönderen: Bahri TUĞRULTEKİN »
1983 Malazgirt/Muş