Hakan bey yazdıklarınız da sonuna kadar haklısınız, üstelik bu konuda yasalar da yeterli olmasına rağmen işletmelerin geneli tüketiciyi pek dikkate almıyor
aslında benzer konular her bölüm altında işleniyor, mesela X tüfek firması altında övgüler olduğu kadar eleştiri ve şikayetler de oluyor,
çoğu kullanıcı bir ürün alırken internet te arama yaptırıyor ve kullanıcıların görüşlerine bakarak alıyor...
sitemizde marka adları altında yapılan şikayetler çoğunlukla çözüme kavuşuyor hatta zaman zaman kullanıcı hatası da ortaya çıksa sonuçta firma adına iyi etki bırakmıyor...
Bizim en büyük sıkıntımız burada yapılan şikayetlerin buradan sonuçlandırılmaya çalışılması
yasalarla bizlere verilen hakları kullanarak bu şikayetlerimizi resmileştirerek noktalayıp açtığımız konulara eklesek çok daha verimli olur... diğer türlü kim haklı kim haksız biz karar vermiş gibi oluyoruz sanki
ve zaman zaman kaş yapayım derken göz çıkartabiliyoruz
forum 1 ay sonra başka şekli ile devam edecek, site yönetimi değişecek yeni arkadaşalr devam edecek, yönetim açısından sıkıntılı olsa da avcılarımıza faydalı bir bölüm olacaktır, düşünülmeli bence de teşekkür ederiz.
Avcılık atıcılık ortak hobimiz. Bu sevda ile hepimiz bütçemizden ayırarak önemli miktarda malzeme alıyoruz alış veriş yapıyoruz . Biliyoruz ki Türkiyedeki firmalar yurtdışındaki firmalar gibi asla sattıkları malın arkasında durmuyorlar, geri almıyorlar değiştirmiyorlar bin dereden bin su getirtiyorlar, duruyorlarsa da kendi lehine karar alıp müşteriyi ortada bırakıyorlar. Oysa Cabelas gibi bir firma birbuçuk yıl sonra kullandığınız botu geri alabiliyor. Bu Site oldukça önemli üye sayısına sahip. Bu türlü şikayetler de sitenin üye gücü bir tüketici derneği gibi kullanılabilir ise firmalar üzerinde yaptırıcı olacağına inanıyorum. Ürün şikayetleri adı altında bir sayfa açmanızı , gerekirse vakti olan bir site yöneticisinin de bu konularda takipci olmasını öneriyorum. Şikayet sonuçlanana kadar avcılar arasında o ürünün boykotunun firma üzerinde ciddi etkisi olacaktır. Sevgi ve saygı ile .