Yav, yuvarlak hoş estetik şeffaf transparan falan tamam da, bir tane elle tutulur teknik özelliğini ya da üstünlüğünü alalım
One million round diye reklam yapmak kolay , arkasını dolduralım
Neymiş ekstrası ?
Ben söyleyeyim,
Caesar Guerini, Invictus Block diye bir buluş!!! yapmış
Patentini de alıyormuş
Bu buluşunu da fiyatını artırarak sattığı bir modelinde kullanmış, modelin adına da Invictus demiş
Efendim Invictus Block, aslında "recoil surface block", yani tüfek kullanıldıkça boşluk yapan bölge.
Efendim Invictus Block'u değiştirilebilir olarak tasarlamış da, tüfek boşluk yaptıkça değiştirileceğinden tüfek 1 milyon atış yapacakmış...
İyi de bu kadar gürültüye ne gerek var, Alman'lar onu zaten yıllardır yapıyor ama reklamını dahi yapmaya gerek duymuyorlar.
Buyurun, F3 Recoil Surface Block, Made in Germany, yıllardır standart olarak tüm tüfeklerine, ucuz pahalı denilmeden konuluyor. Tamamen değiştirilebilir hem de 2 dakikada, ustaya falan gerek duymadan, alyan anahtarıyla değiştiriveriyorsunuz.
Tüfek onbinlerce yüzbinlerce atışta boşluk yaptıkça kendiniz değiştirin sorun değil, hem de F3'ün tüm modellerinde, öyle Invictus gibi uçuk kaçık fiyatlı en üst modelinde değil
Buyurunuz efendim
Adamlar bunun reklamını dahi yapmıyorlar, böyle bin tane özelliğini sayarım sayfa yetmez de
İtalyanlardaki bu marketing ruhunu takdir etmek lazım
Zavallım atıcılar da, lisanslısı lisanssızı, vayy be deyip dalıyor İtalyanlara
Yazık verilen paralara
Yazık, insanları uyandırmak lazım
Sonra, estetik, yuvarlak, hoş, şeffaf, transparan falan, elle tutulamayan ölçülemeyen parametrelere kayılıveriyor hemen
Diğer tüm teknik özelliklerine ilaveten KABA KÖŞELİ DEĞİL ,ESTETİK VE ERGONOMİK..