Jeep, tescilli özel bir marka biliyorsunuz, Superposed gibi
SUV (Sport Utility Vehicle) segmentinde , Land Cruiser'a kimse bir şey diyemez, şehir için üretilmişlerin yanında her özelliğiyle tam ve gerçek bir arazi aracı... Gerçekten muhteşem bir araç. Ama ondan da iyisi var. Mercedes G Class... Hatta G Class'ı Land Cruiser'la karşılaştırmak bile hata olur, aradaki fark dağlar kadar. Yani G Class'ın olduğu sınıfta değerlendirmemek lazım Land Cruiser'i bence.
Bununla birlikte, ne olursa olsun , günün sonunda, Land Cruiser her şartın her arazinin muhteşem bir çözümü tabii.. Sadece şehir için değil, gerçekten komple bir arazi aracı... Sadece dünyanın en iyisi kısmına şerhimi koymak isterim
Hilux için ise Land Cruiser için söylediklerimin aynısını söyleyemem, PickUp segmentindeki Hilux, SUV segmentindeki Land Cruiser'un olduğu kadar rahat değil..
Hilux'un Amarok'a göre motoru hem beygir gücü olarak hem de tork olarak hem de teknoloji olarak çok daha zayıf.. Vites kutusu ve aktarma organları ise kıyasa dahi giremez Amarok'la... Ayrıca mekanik diferansiyel kilidi de yok, yeni modellere koydularsa bilmiyorum ama HiLux'lerde mekanik diferansiyel kilidi yoktu... Arazide mutlaka olmazsa olmaz şeydir mekanik diferansiyel kilidi..
ÜSTAD ARAZİ ARACI SEGMENTİNDE HER ZAMAN TOYOTA DÜNYANIN EN İYİSİDİR.
JEEP SEGMENTİ TOYOTA LAND CRUİSER.
PICK UP SEGMENTİ TOYOTA HILUX.