Gönderen Konu: HONDA CR_V alacğım yardım...  (Okunma sayısı 13487 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Mustafa ÖZKOL

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1158
  • Thanked: 79 times
  • Mustafa ÖZKOL 07.07.1977 KAYSERİ 532 776 89 56
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #25 : 13 Ekim 2015, 15:57:12 »
Test edilecek aracın 3000km yapmış olması gerekiyor.
Testler 20-30C dış sıcaklıkta bir laboratuar ortamında, kayan bir platform üzerinde (araç sabit, muhtemelen dyno cihazı tarzı) yapılıyor.

Şehir içi ölçümleri:
Test yapılan aracın motoru soğuk oluyor.
Toplamda 4km'lik bir mesafe ortalama 19km/h ve en fazla 50km/h'lık süratler ile hızlanma/yavaşlama/sabit hız/rölanti karma şeklinde yapılıyor.

Şehir Dışı ölçümleri:
Şehir içi ölçüm testinin devamı olarak yapılıyor.
Toplam 7km'lik mesafe de, ortalama 63km/h ve en fazla 120km/h'lık sürat ile %50 sabit hız ve %50 değişken hız ile ölçüm yapılıyor.

Ortalama ölçüm ise testlerde alınan mesafeye göre ağırlıklı ortalama alarak yapılıyor. (ş.içi yakıt x (4/11) + Ş.Dışı yakıt.t x (7/11)) / 2
  • Akus 20 ga çifte
  • Beretta 686 silver pigeon 12 ga
  • Benelli s90 12 ga
  • Radentis Queen Setter 6 yaşında
 

Çevrimdışı Mahmut ÖZTÜZÜN

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1910
  • Thanked: 343 times
  • AVCILIK = DÜRÜSTLÜK
    • http://img199.imageshack.us/img199/690/6094299.jpg
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #26 : 13 Ekim 2015, 17:15:47 »
eğer bu aracı hem arazide kullanayım hemde şehir içinde günü birlik kullnayaım derseniz hata edersniz, bu araçlar arazi aracı değildir çarşı jipi die tabir edilen araçlardandır, sürekli dört çeker olduğundan yakıtı fazladır, otomatik şanzuman olmasından dolayı bir sıkıntı çıkartırsa normal fiyatın iki katı masraf çıkartır alın bir suzuki vitara her türlü kullanın derim
  • fabarm xlr compozit
Mahmut ÖZTÜZÜN
0 Rh + 1981 KONYA
Avcilik  bir yaşam tarzidir babadan oğula kalan mirastır
 

Çevrimdışı Suat ÇALIŞKAN

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 4409
  • Thanked: 5442 times
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #27 : 13 Ekim 2015, 18:43:52 »
Test edilecek aracın 3000km yapmış olması gerekiyor.
Testler 20-30C dış sıcaklıkta bir laboratuar ortamında, kayan bir platform üzerinde (araç sabit, muhtemelen dyno cihazı tarzı) yapılıyor.

Şehir içi ölçümleri:
Test yapılan aracın motoru soğuk oluyor.
Toplamda 4km'lik bir mesafe ortalama 19km/h ve en fazla 50km/h'lık süratler ile hızlanma/yavaşlama/sabit hız/rölanti karma şeklinde yapılıyor.

Şehir Dışı ölçümleri:
Şehir içi ölçüm testinin devamı olarak yapılıyor.
Toplam 7km'lik mesafe de, ortalama 63km/h ve en fazla 120km/h'lık sürat ile %50 sabit hız ve %50 değişken hız ile ölçüm yapılıyor.

Ortalama ölçüm ise testlerde alınan mesafeye göre ağırlıklı ortalama alarak yapılıyor. (ş.içi yakıt x (4/11) + Ş.Dışı yakıt.t x (7/11)) / 2
Sn ÖZKOL bilgiler için teşekkürler.Bende diğer arkadaşlara katılıyorum.Suziki daha uygun bir araç .Honda biraz daha şehir içi arabası gibi .....
  • HANİÇ ÇİFTE SXS 67.5 cm Mobil şoklu
  • WİNCHESTER SX3 RED PERFORMANCE
  • AKKAR ALTAY COMMANDO 20ga 66cm
İtibar paradan kıymetlidir, değerini bilene


BİGA/1979
 

Çevrimdışı Savaş KARAUZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 945
  • Thanked: 191 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #28 : 14 Ekim 2015, 00:13:09 »
benim de çok beğendiğim bir araç. çok konforlu.

 ancak bu arabaların 2004-2005 modelleri artık 150 bin kmlerde. önemli elektronik aksamlar her an sıkıntı çıkarabilir. değişimi  birkaç bin tl den başlar.
honda lpg ye en iyi cevap veren araçlardan . ama bu sorunsuz olduğu anlamına gelmez.sonuçta mühendisliği benzine göre tasarlanmış. vatandaş bakmıyor arabasına. bakımları geciktiriyor. lpg takmayan kaldıysa  mümkünse takılmamış bir araç bulun. genelde araba kullanma yaşı geçmiş 70 yaş ve üzeri amcalardan çıkar öyle araçlar.
otomatik şanzımanı çok iyi ama vatandaş  zamanı geldiğinde 450 tl verip serviste yağını değiştirmediği için ordaki yağ şanzımanı  koruyucu özelliğini kaybediyor şanzıman kendi kendini yemeye başlıyor sonuç olarak şanzımanın kucaklanması  durumunda değişimi sanıyorum 9-10 bin tl üzeri olur ki türkiyede otomatik şanzıman ustası yok gibi bişey... yaptıran çok duydum ama memnun kalan görmedim. bence zaten 2. elde otomatik araç çok çok riskli. düz vites almak lazım.

bildiğim kadarıyla  crvlerin diferansiyel kilidi yok. çamura battnız, kara battınız orda kalırsınız. pek avcı işi bir araç değil.

düz vites suzukiler bu işlere daha uygun. bir de onlar şaseli. bu şehir suvlarında şase yok kupa kendi şase yani. zorlanma durumunda kupa eğilebilir. çok zorlamam bozuk yola girsin bana yeter konforunu yerim onun derseniz alın ama iyi bir honda servisine sokup didik didik  baktırın , olsa olsa motordan arıza verir hassas alet., otomtik şanzımancıya da ayrı baktırın , şanzıman kutusu daha önce açılmışsa sakın almayın tamir görmüştür.
« Son Düzenleme: 14 Ekim 2015, 00:22:24 Gönderen: Savaş KARAUZ »
1978-İZNİK
 

Çevrimdışı Yener HACIOĞLU

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 857
  • Thanked: 4 times
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #29 : 14 Ekim 2015, 23:53:32 »
Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum yorumlarınız için.Grand vitaranın sağlamlığı konusunda tartışılmayacak netlik var.peki neden grand vitara değil.bagaj yok. Olmayan bagaja da tüp koyuyorlar. bagajın altında stepne yeri yok ,tüp koltuk arkasında bagajı açar açmaz koca bir kütle karşınızda.bu vitara için büyük dez avantaj.birde araba direk arazi arabası olduğundan,konforda bi o kadar crv ye nazaran kötü taş gibi,benim av ve zıpkın olayında gireceğim araziye şimdiye kadar opel çorsa ile girebildiğime göre g vitara gibi dev bir arazi aracına ihtiyaç yok. ailemle ve şehir içi kullanımım çok daha fazla olacak.tavsiye de bulunan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum,yalnış anlamazlar umarım ama düşündüğüm bir başka araca olumsuz düşünüldüğü için vazgeçtim diğeri öyle diğeri öyle ,hatasız sıkıntısı araç yok neredeyse böyle giderse hiç araba alamayacağım.hrv dedim sıkıntı crv dedim sıkıntı,duster a hiç girme,landrover kronik motor arızası,saymakla bitmiyor.
CRV nin sıkıntıları olsa da piyasası muhteşem şuan hatta bu sekmentte en pahalı ve en çok satılan araç.2. eli en iyi olan araç,98 i eski kasasına bile 35 isteyen var.bakalım nasıl çıkarım bu işten.herkese slm.
lYener.HACIOĞLU-1977-SAKARYA_İSTANBUL
 

Çevrimdışı Mahmut ÖZTÜZÜN

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1910
  • Thanked: 343 times
  • AVCILIK = DÜRÜSTLÜK
    • http://img199.imageshack.us/img199/690/6094299.jpg
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #30 : 15 Ekim 2015, 09:20:56 »
siz zaten kararınızı vermişsiniz inşllahh gönlünüze göre bir honda bulursunuz, gezenbilir sitesine bir bakın derim yinede
  • fabarm xlr compozit
Mahmut ÖZTÜZÜN
0 Rh + 1981 KONYA
Avcilik  bir yaşam tarzidir babadan oğula kalan mirastır
 

Çevrimdışı Savaş KARAUZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 945
  • Thanked: 191 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #31 : 15 Ekim 2015, 14:17:32 »

20 binlere kadar tek kapı vitara,


30 binlere kadar iki kapı grand vitara


35-40 bin ve üzerinde duster alırdım şahsen.

kendim de 1.6 grand vitara düşünüyorum araziden çok asfaltta kullanıcaz,(duster çok para :D :D :D)
« Son Düzenleme: 15 Ekim 2015, 20:52:23 Gönderen: Savaş KARAUZ »
1978-İZNİK
 

Çevrimdışı Ömer YALTIRIK

  • *
  • İleti: 6
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #32 : 07 Kasım 2015, 13:54:59 »
2005 CRV sahibiyim araç şehir dışında 20-25 ,şehir içinde 30-35 kuruş yakıyor .Bildiğim kadarıyla motor ve şanzıman sıkıntısı açmıyorlar .Araç hafif arazi taşıtı bir off road aracı değil ama bir avcının ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılıyor.İç hacim konfor ve bagaj hacminde sınıfının en iyisi denebilir.Doğrusunu söylemek gerekirse aynı sınıf hiç bir araçta böyle bagaj yok.Oturma ve diz mesafeleride oldukça iyi.4-5 kişi uzun av yolculuklarına rahat bir biçimde çıkabilir kimseninde sağı solu tutulmaz.Kalkışta ve gaz tepkilerinde biraz ağır kalıyor ama diğer eski tip otomatik araçlarda da aynı sıkıntı zaten vardı.Spor kullanımda  yakıt bu dediğim rakamların üzerine 50 krş çıkıyor. Kısacası temiz bir araç alabilirseniz ve iyi bakarsanız  sizde ailenizde  bu araçtan büyük keyif alabilirsiniz. Mesela benim satmama izin vermiyorlar. 
Ömer YALTIRIK
1977
SAMSUN
 

Çevrimdışı Yener HACIOĞLU

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 857
  • Thanked: 4 times
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #33 : 10 Kasım 2015, 19:42:19 »
ömer bey,yakıt konusunda edindiğim bilgilerin ortalaması uzun yolda sizin veriler çok isabetli gerçi herkes uzun yolda aynı rakamları vermiş 20-25 kuruş,şehir içi 27-30 kuruş.şanzımanı da elime aldım diyene rastlamadımkararım kesinleşti.honda crv......
lYener.HACIOĞLU-1977-SAKARYA_İSTANBUL
 

Çevrimdışı İsmail METE

  • *
  • İleti: 367
  • Thanked: 110 times
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #34 : 10 Kasım 2015, 21:27:07 »
eğer bu aracı hem arazide kullanayım hemde şehir içinde günü birlik kullnayaım derseniz hata edersniz, bu araçlar arazi aracı değildir çarşı jipi die tabir edilen araçlardandır, sürekli dört çeker olduğundan yakıtı fazladır, otomatik şanzuman olmasından dolayı bir sıkıntı çıkartırsa normal fiyatın iki katı masraf çıkartır alın bir suzuki vitara her türlü kullanın derim
+1
İsmail METE
1981 DENİZLİ
 

Çevrimdışı Özgür OĞUZ

  • *
  • İleti: 12
  • Thanked: 1 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
1985 İSTANBUL/BURDUR
 

Çevrimdışı Yener HACIOĞLU

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 857
  • Thanked: 4 times
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #36 : 08 Aralık 2015, 20:36:56 »
özgür sağol ama aile arabası olarak ta kullanabileceğim bir araç bakıyorum
lYener.HACIOĞLU-1977-SAKARYA_İSTANBUL
 

Çevrimdışı Serkan KAHRAMAN

  • *
  • İleti: 24
  • Thanked: 3 times
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #37 : 08 Aralık 2015, 22:52:24 »
http://www.gezenbilir.com/forum/x-trail.476/

Yukarıdaki sayfayı inceleyiniz. 3,5 yıllık Xtrail kullanıcısı olarak tüm bilgilerimi burada paylaştım. Avcılık ortak hobimiz alacağınz en sağlam araç Xtraildir. 33 Lt LPG ile bu devasa otomatik araç 110 km ortalama ile 300 km yol yapar. Gerisi yukarıdaki linkte .

Saygılar
SeRKaN KAHRAMAN
1978 KOCAELi
 

Çevrimdışı Tuncay KAHRAMAN

  • Expert Üye
  • *****
  • İleti: 4624
  • Thanked: 5793 times
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #38 : 09 Aralık 2015, 00:13:07 »
Sn.Hacıoğlu
Sitemiz üyesi Mustafa Tarı Bey'e mesaj yolu ile ulaşınız kendisi 98-99-2004 modellerini kullandı şu an 2008 modelini kullanıyor..
Binilecek eniyi avcı aracı..Bence en konforlu ve rahat olanı..Sadece bu yakıt verileri fazla iyimser..Mustafa abi Xtrailde kullandı bu arada..
Grupta iki tane Grand Vitara vardı..Hem bagaj hem konfor kötü..
Düşünün Sivas'a ava gidiyorsunuz 1700-2000 km asfaltta sadece 10-20 km toprak yolda ve sadece 1-3 km arazi içinde kullanıyorsunuz..
Konfor en önemli etkendir bence..Zaten ağır arazi şartlarında kullanmıyoruz ve gerek duymuyoruz aslında..
Tuncay KAHRAMAN
1976 TAVŞANLI
 

Çevrimdışı Ahmet OĞUL

  • *
  • İleti: 144
  • Thanked: 38 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #39 : 09 Aralık 2015, 01:18:19 »
suzuki xl7 çift kapı 2006 2007 modellerine bi bakın derim bu bi tanıdıkta var oldukça sağlam ve arazide cok ciddi işler cıkarıyor. crv araziye cıkınca biraz sönük kalır. 2.0td grand vitara her türlü iş yapar.



« Son Düzenleme: 09 Aralık 2015, 01:25:21 Gönderen: Ahmet OĞUL »
1988-İZMİR
 

Çevrimdışı Erdem BOZKURT

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 410
  • Thanked: 172 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #40 : 09 Aralık 2015, 19:05:57 »
Bu konu vitaraya odaklanır.Vitaraları ben de çok inceledim ama bagaj olayından dolayı yetersiz kalıyor.

Bagaj yetersizliği beni nissan pickup almaya yöneltti.Sekiz aydır kullanıyorum.Dört çeker ve takviyesi gayet yeterli yakıt uzun yol 3.8 kruş şehit içi 4-4.10 kuruş yakıyor.Tavsiye ederim
1982-İstanbul
 

Çevrimdışı Serkan KAHRAMAN

  • *
  • İleti: 24
  • Thanked: 3 times
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #41 : 10 Aralık 2015, 22:50:34 »
ALINTIDIR ! konuyu net özetlemiş arkadaş.

benim de yeni kasa t31 2008 model x-trailim var. aracı almadan önce epey araştırdım, hem günlük hayatta konforlu olacak hem de dağ tepe bayır gezmeye müsait olacak bir araç arıyordum. epey inceledim modelleri. bu iş için ideal araç dünya genelinde discovery ya da land cruiser görünüyor. Ancak araştırmalardan yine anladım ki, yurdumuzda bu iş daha farklı. Yeni araçları kimse ağır off-road'a göre hazırlamıyor, genellikle eski araçlarla uğraşılıyor (maliyet açısından). Ayrıca bu araçların motor hacimleri oldukça büyük. modelli bir araç olduğu zaman hem vergisi çok yüksek, hem de yakıt tüketimleri yüksek. Günlük kullanım ve uzun gezilerde ekonomikliği kalmıyor işin. Eski modellerle de uğraşmak istemediğim için daha yeni bir model araştırdım. Sonunda aslında benim aradığımın arazi kabiliyeti olan bir suv olduğuna karar verdim. Bu sınıfta inceledğim alternatifler;

1-Freelander2
2-Grand Vitara 1.9 Dizel
3-Rav4
4-X-trail oldu

Yukarıdaki araçlardan ilk rav4 ü eledim. hem küçük hem de arazide hiç olumlu değildi yorumlar.
Freelander başarılı ancak fiyat ve bagaj hacminden dolayı onu da eledim. Arazide başarılı olması için opsiyon olan şanzımanla vs. almak gerekiyor.
Geriye GV ve X-trail kaldı. Bundan sonrasında iki modeli kıyaslamaya başladım;

Grand vitara da low gear vardı artı olarak. Ancak onun da dizelinde otomatik vites seçeneği yoktu. Grand vitaraya karar kılmıştım ta ki x-traili gidip inceleyene kadar. X-trail yukarıdakilerden hepsinden daha geniş ve ferahtı, hele ki kallavi cam tavan-sunroof müthiş. donanım olarak hepsinden fazla donanımı vardı. İç işçilik kalitesi GV ye göre çok farklıydı. Tekrardan karar aşamasında GV ye biner binmez kendimi dışarı attım. Gerçekten X-trailin iç ferahlığından sonra GV çok boğucu geldi bana. Bir de dizel motor gürültüsü X-trail de hiç yokken, GV nın bütün sesi içeride idi.
Yaptığım araştırmalarda GV nın daha off-road aracı olduğu yorumları vardı. Ancak, bunun geçmişteki modellerden geldiğini aslında X-trail ile fark yaratacak bir özelliği olmadığını gördüm. Neden mi;
1-Her ikisinde de bağımsız suspansiyon mevcut, sabit aks değil.
2-GV yerden yükseklik 20cm, X-trail 21 cm.
3-İkisinde de yürüyen için ayrı şase yapısı yok.
4-GV sürekli dört çeker. X-Trailin ise çok daha gelişmiş teknolojik bir 2-4 çeker sistemi vardı. Traction control çok daha gelişmiş halde X-trail de.
5-Dizellerde GV de otomatik yok ancak Low var. X-trail otomatik, low yok.

Nihayetinde gördüm ki aslında 2 aracı ayıran 4. ve 5. maddelerdi.
GV sürekli dört çeker olması avantaj gibi görünse de aslında x-trailin teknoloji harikası 4 çeker çalışma prensibini inceleyince daha ağır bastığını gördüm. Öncelikle normal yolda 2 çeker ekonomi sağlarken, kar-çamur gibi kaygan zeminlerde otomatik 4 çeker olabiliyor. Sensörler ESP, Traction control, neticesinde asfaltta X-trail çok daha güvenli. Arazi kullanımında ise her ikisinde de orta difi kilitleyebiliyorsunuz.
Burada 5. madde giriyor araya, GV da 4L var!. 4L nerede işe yarar, aracın ağır koşullarda daha düşük teker devri ancak daha torklu olmasını sağlar. Tork için 4L kesinlikle avantaj ama nerede? çok düşük hızlarda ilerlemek için, araç-tekne çekmek için, çok dik rampalarda, çok ağır çamurun, kumun içinde saplanınca gibi.
Düşük hızlarda ilerlerken debriyaj ve gazın belirli bir hızın altında motorun stop etmesi gibi bir sıkıntısı var. Bu durumda 4L işe yarıyor. Ancak otomatik vites olunca, şanzımanın yapısı geriği düşük devirde hafif kaçırarak çalışması sayesinde stop etme ya da ağır hızla ilerleme sıkıntısı kalmıyor. Otomatik vites bu anlamda bence off-road da avantaj oluyor. çekme gibi bir işlem yapmayacağım, çok ağır koşullarda kumda çamurda zaten iki araçta diğer özelliklerinden dolayı çok çok uygun değil. O zaman geriye bir tek dik rampalar kalıyor. Sadece bunun için GV yi seçersem en başta otomatik vites ile birlikte eğimde otomatik iniş, eğimde kalkış destek sistemi gibi özelliklerden de vazgeçmem gerekecekti. Amacıma ve araçlara tekrar tekrar bakarak X-trail de karar kıldım.

X-Trailimi alalı 3 ay oluyor. İzlenimlerim şöyle oldu; Yolda çok çok çok konforlu. Suspansiyon sistemi çok başarılı. Virajlarda vs ise binek arabadan bir farkı yok, eski arabam honda civic dream ile ne kadar gidebiliyorsam aynı. Burada bağımsız suspansiyon büyük avantaj oluyor, araç güven veriyor. Ses izolasyonu başarılı.
Frenler orta seviyenin üzerinde. Şanzıman ve motor uyumu çok güzel. 150 beygir 320Nm dizel motor binek araç kadar seri olmasa da işini oldukça güzel yapıyor.

Arazi ile ilgili ise; araç hafif arazi koşullarında hiç zorlanmıyor. Çamurda ve çaprak geçişlerde 2 teker boşa çıksa dahi traction controlün abs fren sistemi ile birlikte LSD etkisi inanılmaz iş görüyor. Ben bunu keşfettikten sonra bu etkiyi daha da arttırmak için el freninni sağ-sol çayrı çalıştırma mekanizması da yaptım. Tepe iniş sistemi harika birşey, orta difi kitleyip bir tuşa basıyorsunuz ve siz sadece aracı yönlendiriyorsunuz, araç 7km sabit hız ile kendisi iniyor, gaza basarsanız hızlanıyor ancak gazdan ayağınızı çekince tekrardan kaymadan savrulmadan kontrollü ama takırdıyorak (abs ve fren tork dağılımını hissediyorsunuz) tekrar yavaşlıyor. Yokuşta durduğunuz zaman kalkarken kesinlikle araç ne geri viteste ne de ileri viteste hiç kaymadan kalkmak çok rahat.
Biraz daha ağır koşullara girince araç yol lastikleri nedeni ile saplanıyordu, lastiklere ikinci bir set ok144 taktım. dişli ve ince lastik çamurda çok başarılı, şimdi lastiklerin çamurda, toprakta tutunamayacağı zemin yok gibi. Kumda ise yol lastikleri inik halde çok daha başarılı iş görüyor. ok144 ler ince oldukları için bu noktada kaybediyor. Bu değişiklikten sonra araç çok daha ağır şartlarda ilerleyebilir bir hal aldı ancak yine de bazı yerlerde traktör vs teker izlerinin kanalına girince bu sefer yerden yükseklik bir sorun teşkil ediyor. 5 cm kupayı yükselterek 21 olan yerden yüksekliği 26 yapmayı düşünüyorum. Bu olayı halen araştırıyorum.
Bu arada aracı birçok yerde bilerek sapladım, 2 tekeri askıda bıraktım vs. ancak traction control ile araç bir şekilde çıkmayı başarıyor. Bunun püf noktasını da şöyle öğrendim; saplandığın pozisyonda gaza basarken(esp off) konumunda, sol ayakla hafiçe fren yapıp bırak, fren yap bırak taktiği ile araç çok rahat saplandığı yerden
çıkıyor. Burada ağır abiler belki biraz kızabilir ancak sanki zamanla traction control daha da geliştikçe mesela off-road kullanımı için ayrı bir traction control modu olsa ve daha ethkili ve sert tepkiler uygulasa traction kontrol ve gelişmiş elektronik kontrol harikalar yarattıkça dif kilidi tarih olacak gibime geliyor.

Aracın ayrılma açısı düşük 24 derece, bu nedenle ve arka tampon tasarımından dolayı tamponun takılması çok kolay. Hasarı önlemek için motor ve dif altları ile birlikte arka tampon ve bagajın altına da sac koruma şiddetle öneririm. aracı 5 cm yükseltince ayrılma açısı da yaklaşık 3-4 derece artacak gibi hesapladım;


Yukarıdaki araştırma ve deneyimlerim neticesinde, sizin aracınızın da tahmin edinilenden çok daha iyi işler başarabileceğine eminim. Bunun için zemine göre iyi bir lastik (2.ci set yapmayacaksanız BFG ler hem fiyat hem de performans olarak tercih ediliyor, aracınıza uygun ebatlarda mevcut) off-road kabiliyetinizi 2 kat arttıracaktır. Bunun yanında aracınızın kupasını 5 cm yükseltebilirsiniz, sizin aracınıza göre hazır kitler mevcut. T31 için henüz kit yok malesef.
Bakınız;
http://www.superiorengineering.com.au/product_info.php?cPath=31_123&products_id=4087

ve yine incelerseniz, çok güzel bir site;
http://baustralianxtrail.runboard.com/
SeRKaN KAHRAMAN
1978 KOCAELi
 
The following users thanked this post: Cihan TURGAY

Çevrimdışı Savaş KARAUZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 945
  • Thanked: 191 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: HONDA CR_V alacğım yardım...
« Yanıtla #42 : 25 Aralık 2015, 20:56:48 »
tüplü  honda kullanan bir arkadaşım  o da hiç tüpten sorun yaşayan honda duymamış kendi arabasından da gayet memnun.

ancak crv de normal arabadan daha fazla elektronik ve mekanik teşkilat var. 98-99 modelleri falan basittir de 2002 ve sonrasında elektronik arıza riski yüksek.   
« Son Düzenleme: 25 Aralık 2015, 20:58:37 Gönderen: Savaş KARAUZ »
1978-İZNİK