SAvaş bey geçmiş olsun sorunu çözemediyseniz en kesin yolu tüketici hakem heyetine giderek müracatta bulunmak,
keşke 14 günlük ürün iade ve cayma hakkı süresini geçirmemiş olsaydınız
Yine de Hatsan ın bu sorunu çözeceğine eminim...
bu aralar nedense yerli markalarda boya, krom, paslanma v.s çok şikayet geliyor !!!!!!!
25 yıllık bir üzümlü koop. tüfeğim vardı senede bir kere temizlerdim, bir arkadaşa hediye ettim, metal hiç bir yerinde kromunda boyasında sorun yoktu bu işlerde bir gariplik var , daha iyi olacağına gerileme var sanki yerli üretimler de
" Alıcının cayma hakkını kullanabilmesi için teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde ürünü iade etmek istediğini satıcıya bildirmesi gerekmektedir. Satıcı, alıcının talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedeli ve iade kargo ücretini alıcıya hiçbir masraf yükletmeksizin ödemekle yükümlüdür."