Gönderen Konu: Ata venza namlu ve 1-3-5 şok capları  (Okunma sayısı 6418 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Selim ARSLANOĞLU

  • *
  • İleti: 394
  • Thanked: 178 times
  • Ancak durgun su, yıldızları yansıtır.
Ata venza namlu ve 1-3-5 şok capları
« : 16 Nisan 2015, 20:36:36 »
Ata venza namlu ve 1-3-5 şok capları

Yürüyen bir aptal, oturan iki akıllıdan daha çok yol alır.

1980-Elazığ
 
The following users thanked this post: Gazanfer BAŞ

Çevrimiçi Özgür ATAŞ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 3717
  • Thanked: 1454 times
Ynt: Ata venza namlu ve 1-3-5 şok capları
« Yanıtla #1 : 16 Nisan 2015, 22:17:37 »
   benim  eagele pozenin 1 şok 17.55   3 18.05  5 şok 18.45 arada dağlar var  :)
Özgür ATAŞ
1976 MANİSA  Retay masaı mara 66 namlu   , Retay Antalya ss 71-66 ve 61 namlu ,   huğlu ventus çulluk , Browning maxus armsan phenoma argentum, batsas 121h poze, doxcarms sp, doxcarms mx2 , tuka çifte
 

Çevrimdışı Gazanfer BAŞ

  • *
  • İleti: 62
  • Thanked: 26 times
Ynt: Ata venza namlu ve 1-3-5 şok capları
« Yanıtla #2 : 16 Nisan 2015, 23:18:19 »
Gakko Türkçe mealleri yokmu bunlarin veya elektronik kumpas :) yinede eline sağlık
Gazanfer BAŞ
1988 ANKARA
 

Çevrimdışı Selim ARSLANOĞLU

  • *
  • İleti: 394
  • Thanked: 178 times
  • Ancak durgun su, yıldızları yansıtır.
Ynt: Ata venza namlu ve 1-3-5 şok capları
« Yanıtla #3 : 16 Nisan 2015, 23:25:12 »
Elektronik kumpak ta elektronik bir ariza vardi ondan dolayi onuda koyacagim birkac gune
Yürüyen bir aptal, oturan iki akıllıdan daha çok yol alır.

1980-Elazığ
 
The following users thanked this post: Gazanfer BAŞ

Çevrimdışı Ali AKKAYA

  • *
  • İleti: 37
  • Thanked: 20 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Ata venza namlu ve 1-3-5 şok capları
« Yanıtla #4 : 16 Nisan 2015, 23:54:19 »
Selim Bey iyi akşamlar öncelikle paylaşımınız için teşekkürler bende bir ata venza kullanıcısı olarak ata firmasına bir çok kez sormama rağmen venzanın namlu iç çapı ve şok ölçüleri hakkında malesef bilgi alamadım. Anlayamadığım nokta sanki devlet sırrı da saklıyorlar  bu yüzden bende kendim dijital kumpasla ölçtüm ve ölçüleri sizin ölçülere yakın gibi geldi.ölçüler şu şekilde:1 şok 17;15 2 şok17;43   3 şok 17;73  4 şok 17;93 5 şok 18;23    şokların giriş ölçüsüde 18;45 umarım faydalı olur. İyi çalışmalar
1980-MANİSA
 

Çevrimdışı Selim ARSLANOĞLU

  • *
  • İleti: 394
  • Thanked: 178 times
  • Ancak durgun su, yıldızları yansıtır.
Ynt: Ata venza namlu ve 1-3-5 şok capları
« Yanıtla #5 : 17 Nisan 2015, 00:02:25 »
Ben elektronik ile ölcmedim ama bir kac güne. Ölcecegim muhtemelen ayni rakamlari yakalariz eger farkli cikarsa bu bir sorun teskil eder
Yürüyen bir aptal, oturan iki akıllıdan daha çok yol alır.

1980-Elazığ
 

Çevrimdışı Tuncay KAHRAMAN

  • Expert Üye
  • *****
  • İleti: 4624
  • Thanked: 5793 times
Ynt: Ata venza namlu ve 1-3-5 şok capları
« Yanıtla #6 : 17 Nisan 2015, 01:03:08 »
Sn.Arslanoğlu
Namlu çapı ya birleştirme konisinin bittiği noktadan yada mobil şokun oturduğu şok yatağından önceki namlu kısmından ölçülür..
Tuncay KAHRAMAN
1976 TAVŞANLI
 

Çevrimdışı Tuncay KAHRAMAN

  • Expert Üye
  • *****
  • İleti: 4624
  • Thanked: 5793 times
Ynt: Ata venza namlu ve 1-3-5 şok capları
« Yanıtla #7 : 17 Nisan 2015, 01:07:39 »
Ayrıca namlu iç çapı Bore gauge diameter, iç çap mikrometresi, yada iç çap pergeli+kumpas ile ölçülebilir..Tek başına kumpas iç çapı ölçemez..
Ayrıca şokun giriş kısmı namlu çapından daima geniş olup namlu çapıyla ilgili fikir veremez..
Selam ve saygılarımla
Tuncay KAHRAMAN
1976 TAVŞANLI
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU

Çevrimdışı İbrahim AYSU

  • yönetici
  • *****
  • İleti: 6461
  • Thanked: 10251 times
Ynt: Ata venza namlu ve 1-3-5 şok capları
« Yanıtla #8 : 17 Nisan 2015, 01:14:11 »
Paylaşım için teşekkürler.

Yalnız bu kumpaslarla choke ölçümü yapılamaz, yaklaşık bir fikir verebilir belki ama ölçüm için doğru alet değil.

Bir de yaptığınız ölçümlerde, hassas skalada, taksimatlar fotoğrafta çıkmamış, dolayısıyla ondalık kısmının ne çıktığı da görülmüyor.

Yani şunu demek istiyorum, örneğin 18.5mm ölçüsünde , hassas taksimat skalasında , ana taksimat 18mm'yi geçmiş ve hassas taksimatta 5 ile çakışma var, dolayısıyla 18.5 mm:

  • Merkel Custom Made Sidelock Ejector SxS
  • Blaser F3 Game Competition O/U
  • Pieper Bayard Belgium SxS
  • Browning Maxus Carbon Fiber SemiAuto
1978 - Istanbul
 

Çevrimdışı İbrahim AYSU

  • yönetici
  • *****
  • İleti: 6461
  • Thanked: 10251 times
Ynt: Ata venza namlu ve 1-3-5 şok capları
« Yanıtla #9 : 17 Nisan 2015, 01:15:04 »
Sevgili Tuncay Hocam da yazmış zaten... :)
  • Merkel Custom Made Sidelock Ejector SxS
  • Blaser F3 Game Competition O/U
  • Pieper Bayard Belgium SxS
  • Browning Maxus Carbon Fiber SemiAuto
1978 - Istanbul
 

Çevrimdışı Selim ARSLANOĞLU

  • *
  • İleti: 394
  • Thanked: 178 times
  • Ancak durgun su, yıldızları yansıtır.
Ynt: Ata venza namlu ve 1-3-5 şok capları
« Yanıtla #10 : 17 Nisan 2015, 07:42:53 »
Degerli, aydınlatıcı yorumlariniz icin teşekkür ederim
Yürüyen bir aptal, oturan iki akıllıdan daha çok yol alır.

1980-Elazığ