Burada bahsi geçen markaların ürünlerini teknik, işlev ve kozmetik olarak ele alıyoruz...
Birazda mali ve ekonomik yönden ele alınması lazım...
Pazarlama bir işletmenin en önemli organlarından biridir. Pazarda tüketiciler seni marka olarak tanır ve her markanın bir değeri vardır.
Doğal olarak işletme marka değerine uygun pazarlara yönelir...
Huğlu'nun ürünlerinin çoğunu ben de beğenmiyorum ama onlara da hak vermek lazım bu noktada...
Pazarlayamadıktan sonra ikamesi olmayan, en kaliteli, en güzel ürünü ben üretsem ne fayda?
Huğlu'dan beklenen özellikte ürünlerinin maliyeti, şuan ürettiklerinden kat kat fazla olacağı aşikar...
Şimdi samimice cevap verin,, ürünlerin aynı kalitede olduğunu varsayarsak, av tüfeği almak için ayırdığınız 20.000TL bütçe ile Huğlu mu alırsınız, Browning mi? Yoksa Beretta mı?
Bir firmayı sadece ürünlerin teknik özellikleriyle eleştirmek bence haksızlık.. Ekonomik etkenler, marka, pazarlama vb. mali kriterleri de düşünmek daha faydalı olur kanımca...
Lada Niva... 78 modeliyle 2015 modeli arasında sadece dikiz aynaları farklı
Ama hitap ettiği bir kesim var...
Land Rover, Mercedes , Hummer... Bunlarında hitap ettiği bir kesim var...
Bütçe meselesi,,, Bütçesi Lada'ya uygun olan kişi, hafızalı koltuk, eletrikli ve kendinden kapanan aynalar, hız sabitleyici neden konmamış bu takoza diye düşünmez...
Saygılar,,,