Gönderen Konu: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ  (Okunma sayısı 188983 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Harun KOCA

  • *
  • İleti: 237
  • Thanked: 14 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #25 : 06 Nisan 2015, 16:10:35 »
Tek kelime ile muhteşemmm.
Bu testlerin mutlaka parasal bir çıktısı vardır
bu giderleri kendiniz karşılıyorsanız ayrıca tebrik ederim
Şahsen benim gibi takıntılı avcıların gönlünü kazanan çalışmalar bunlar.

Alt üst çifteyide test ettim demişsiniz.( şuan internetim fotoları açmıyor neyazıkki )
fotoları göremediğim için keşke 312 se yide deneme şansınız olsaidi çok güzel olurdu diyecem ama
dediğim gibi fotolarda mevcutsa diyecek birşey tok.
ÖNCE VATAN
1978 ankara
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU

Çevrimdışı İbrahim AYSU

  • yönetici
  • *****
  • İleti: 6461
  • Thanked: 10251 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #26 : 06 Nisan 2015, 16:17:33 »
Çok teşekkür ederim Osman Bey.

Elimde yapılmış bir sürü test var, sonuçlarının hesabını bekliyor, paylaşmadığım için üzerimde psikolojik baskısı yok, şimdi bunu paylaştım dolayısıyla bir an önce hesaplamalarını tamamlayacağım inşallah :)

Benzer şekilde yapılmayı bekleyen testler de var ancak en büyük sıkıntım "asistan" sıkıntısı :) Çok hevesli genç arkadaşlar çıkıyor , bir iki test gününden sonra, bir daha göremiyorum o arkadaşı, sıkılıyorlar, haklılar aslında zira bizim metodoloji biraz sıkıcı :)

Bu testte, forum üyelerinden genç kardeşim Samet Biricik yardımcı oldu sağolsun, hiç sıkılmadı gibi geldi bana, bir dahaki seferlere de istekli :) Kendisine özel olarak teşekkür ediyorum.



Tebrik ederim İbrahim Bey. Harcadığınız emek çok fazla. Böyle kapsamlı bir çalışmayı forumumuzda görmek ne güzel. Vaktiniz ve işleriniz müsait olunca bu testleri diğer markalarda da yapıp bizlere sunarsanız size minnettar oluruz. Tekrar kolay gelsin iyi ki varsınız.
  • Merkel Custom Made Sidelock Ejector SxS
  • Blaser F3 Game Competition O/U
  • Pieper Bayard Belgium SxS
  • Browning Maxus Carbon Fiber SemiAuto
1978 - Istanbul
 

Çevrimdışı İbrahim AYSU

  • yönetici
  • *****
  • İleti: 6461
  • Thanked: 10251 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #27 : 06 Nisan 2015, 16:18:32 »
Teşekkürler Kadir Bey, selamlar.


İbrahim Bey elinize sağlık,umarım böyle testleri çoğu firma sizler gibi tarafsız ve tecrübeli insanlara daha sık yaptırır.
Test sonuçlarını merakla bekliyorum.
  • Merkel Custom Made Sidelock Ejector SxS
  • Blaser F3 Game Competition O/U
  • Pieper Bayard Belgium SxS
  • Browning Maxus Carbon Fiber SemiAuto
1978 - Istanbul
 
The following users thanked this post: Kadir TANYILDIZI

Çevrimdışı İbrahim AYSU

  • yönetici
  • *****
  • İleti: 6461
  • Thanked: 10251 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #28 : 06 Nisan 2015, 16:21:18 »
Çok teşekkür ederim Erol Bey.

İlk fırsatta inşallah :)


Vay vay vay İbrahim bey bu testin sonuçlarını sabırsızlıkla bekliyorum,çok ayrıntılı bir test olmuş görüldüğü kadarıyla.Hem sizi hemde AKDAŞ`ı tebrik ederim,ellerinize emeğinize sağlık teşekkürler.
  • Merkel Custom Made Sidelock Ejector SxS
  • Blaser F3 Game Competition O/U
  • Pieper Bayard Belgium SxS
  • Browning Maxus Carbon Fiber SemiAuto
1978 - Istanbul
 

Çevrimdışı Onur ORAL

  • *
  • İleti: 375
  • Thanked: 84 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #29 : 06 Nisan 2015, 16:27:12 »
Ibrahim abi seni tebrik ederim, eline emegine saglik

Arsenal de kacmadi gozumden Londradan selamlar  :D

1992 LONDRA&İZMİR
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Volkan KÖYDEMİR

  • Onursal Üyemiz
  • *****
  • İleti: 6325
  • Thanked: 1130 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #30 : 06 Nisan 2015, 16:31:25 »
Bu tüfeği daha yakından tanımayı istiyordum, iyi oldu bu. Sadece kullanan bir dostumuzdan biraz bilgi ve fotoğraflar almıştım sağolsun. Size de teşekkür ederim İbrahim Bey.

Atış sehpasının üzerinde isminiz okunuyor, şahsınızın olsa gerek. Sık kullananlara gerekli, faydalı bir araç. Gülegüle kullanın.

Kronografla ölçümlerde çıkan sonuca şahsen şaşırmadım. Daha önce bunu tartışırken vurgulamıştım, gazlılarda kayıp varsa bile çok çok çok ehemmiyetsiz ama onu da kaybetmek istemeyen olabilir, saygı duyarım. Lakin aradaki o minnacık fark tek atışlarda değil, bir çok atışın ortalaması neticesinde ortaya çıkıyor. Bu örnekte olduğu gibi tek atışlarda herhangi bir tüfeğin bir diğerinden yüksek hız göstermesi olağan durum. Sebeplerini zaten yazmışsınız.

İbrahim Bey bu tüfeğin öndeki subabından kurtulan gazlar el kundağının neresinden çıkıyor biliyorsanız söyler misiniz? Berettalar'da biliyorsunuz altta ızgarası vardı.

Silah el kundağının içini fazla pisletmiyor galiba. Eğer böyleyse iyi. Ne kadar az pislenirse o kadar uzun süre temizlemeden çalışır. Amerikalilar uzun süre temizlemeden atış yapabilmeye çok değer veriyor. Ülkemizden giden bir tüfek 1000 atış civarına kadar (hiç temizlenmeden) iyi gidiyormuş. Sonra piston tam orta yerinden bıçakla kesilmişcesine kopmuş. Neyse uzatmıyayım. Temizlemeden çok atım özelikle Amerikalı avcılatın aradığı bir şey.
1968
Dünya, kötülük yapanlar yüzünden değil, seyirci kalıp hiçbir şey yapmayanlar yüzünden tehlikeli bir yerdir.  Albert Einstein.
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU

Çevrimdışı İbrahim AYSU

  • yönetici
  • *****
  • İleti: 6461
  • Thanked: 10251 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #31 : 06 Nisan 2015, 16:33:30 »
we love u arsenal, we do,
we love u arsenal, we do,
we love u arsenal, we do,
ooooo arsenal we love u :)




Ibrahim abi seni tebrik ederim, eline emegine saglik

Arsenal de kacmadi gozumden Londradan selamlar  :D


  • Merkel Custom Made Sidelock Ejector SxS
  • Blaser F3 Game Competition O/U
  • Pieper Bayard Belgium SxS
  • Browning Maxus Carbon Fiber SemiAuto
1978 - Istanbul
 
The following users thanked this post: Onur ORAL

Çevrimdışı Bülent GÖÇER

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 179
  • Thanked: 22 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #32 : 06 Nisan 2015, 16:33:43 »
Elinize emeğinize sağlık.tebrikler
Bülent GÖÇER
1968 AKÇAY
10390
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Tunç GEÇGİL

  • Üyelik Sonlandırıldı
  • *
  • İleti: 1649
  • Thanked: 595 times
  • 1978 / BURSA
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #33 : 06 Nisan 2015, 16:34:05 »
bu nasıl bir test :)
akdaş hiç böyle test yapmışmıdır acep...

elinize emeğinize sağlık. konuyu 4 gözle izliyoruz...
1978 Bursa
Bir aptalın hatasını düzeltmeye kalkmayın, sizden nefret edecektir. Bir bilgenin hatasını düzeltin, size minnettar kalacaktır.

 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU

Çevrimdışı İbrahim AYSU

  • yönetici
  • *****
  • İleti: 6461
  • Thanked: 10251 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #34 : 06 Nisan 2015, 16:37:53 »
Çok teşekkür ederim Volkan Bey.

Detaylı resimleri ekleyeceğim inşallah. Gaz deliği sayısı azaltılmış, Xplor'a benziyor.

Tespitiniz çok doğru, akşam tüm atışlardan sonraki fotoğraflar şimdilik koyduklarım, kirlenme az.

Atış sayılarıyla birlikte mekaniğin detaylı değerlendirmelerini de fırsat buldukça yapacağım inşallah ... Haftasonu fırsat bulabilirsem büyük bir kısmını ya da tamamını bitirebilirim sanırım.

Ve evet, ekipmanlarımın tamamı benim şahsi ekipmanım, istense de teklif de edilse, kendi ekipmanlarımdan başka ekipman kullanmam :)



Bu tüfeği daha yakından tanımayı istiyordum, iyi oldu bu. Sadece kullanan bir dostumuzdan biraz bilgi ve fotoğraflar almıştım sağolsun. Size de teşekkür ederim İbrahim Bey.

Atış sehpasının üzerinde isminiz okunuyor, şahsınızın olsa gerek. Sık kullananlara gerekli, faydalı bir araç. Gülegüle kullanın.

Kronografla ölçümlerde çıkan sonuca şahsen şaşırmadım. Daha önce bunu tartışırken vurgulamıştım, gazlılarda kayıp varsa bile çok çok çok ehemmiyetsiz ama onu da kaybetmek istemeyen olabilir, saygı duyarım. Lakin aradaki o minnacık fark tek atışlarda değil, bir çok atışın ortalaması neticesinde ortaya çıkıyor. Bu örnekte olduğu gibi tek atışlarda herhangi bir tüfeğin bir diğerinden yüksek hız göstermesi olağan durum. Sebeplerini zaten yazmışsınız.

İbrahim Bey bu tüfeğin öndeki subabından kurtulan gazlar el kundağının neresinden çıkıyor biliyorsanız söyler misiniz? Berettalar'da biliyorsunuz altta ızgarası vardı.

Silah el kundağının içini fazla pisletmiyor galiba. Eğer böyleyse iyi. Ne kadar az pislenirse o kadar uzun süre temizlemeden çalışır. Amerikalilar uzun süre temizlemeden atış yapabilmeye çok değer veriyor. Ülkemizden giden bir tüfek 1000 atış civarına kadar (hiç temizlenmeden) iyi gidiyormuş. Sonra piston tam orta yerinden bıçakla kesilmişcesine kopmuş. Neyse uzatmıyayım. Temizlemeden çok atım özelikle Amerikalı avcılatın aradığı bir şey.

  • Merkel Custom Made Sidelock Ejector SxS
  • Blaser F3 Game Competition O/U
  • Pieper Bayard Belgium SxS
  • Browning Maxus Carbon Fiber SemiAuto
1978 - Istanbul
 

Çevrimdışı Volkan KÖYDEMİR

  • Onursal Üyemiz
  • *****
  • İleti: 6325
  • Thanked: 1130 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #35 : 06 Nisan 2015, 16:57:34 »
Çok teşekkür ederim Volkan Bey.

Detaylı resimleri ekleyeceğim inşallah. Gaz deliği sayısı azaltılmış, Xplor'a benziyor.

Tespitiniz çok doğru, akşam tüm atışlardan sonraki fotoğraflar şimdilik koyduklarım, kirlenme az.

Atış sayılarıyla birlikte mekaniğin detaylı değerlendirmelerini de fırsat buldukça yapacağım inşallah ... Haftasonu fırsat bulabilirsem büyük bir kısmını ya da tamamını bitirebilirim sanırım.

Ve evet, ekipmanlarımın tamamı benim şahsi ekipmanım, istense de teklif de edilse, kendi ekipmanlarımdan başka ekipman kullanmam :)



Teşekkürler. Devamını bekliyoruz.
1968
Dünya, kötülük yapanlar yüzünden değil, seyirci kalıp hiçbir şey yapmayanlar yüzünden tehlikeli bir yerdir.  Albert Einstein.
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Tuncay KAHRAMAN

  • Expert Üye
  • *****
  • İleti: 4624
  • Thanked: 5793 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #36 : 06 Nisan 2015, 16:58:07 »
İbrahim bey,
Bore gauge diameteriniz var sizin biliyoruz..Hiç iç çap ölçümü yaptınız mı? Fabrika verilerine yakınmı sonuçlar? Sapmalar çok mu?
Bu arada Çok Çok Teşekkürler..Az Emek işi değil..
Tuncay KAHRAMAN
1976 TAVŞANLI
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU

Çevrimdışı İbrahim AYSU

  • yönetici
  • *****
  • İleti: 6461
  • Thanked: 10251 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #37 : 06 Nisan 2015, 17:09:13 »
Hassas namlu ve kasa ölçümlerine (iç çap, iç çap değişimi, namlu boyunca namlu et kalınlıkları, konsentrik yapı, konsentrik toleranslar, eksen doğruluğu vs) çok fazla vakit kalmadı ama şimdilik şu kadarını söyleyeyim, choke başlangıcı namlu tarafı 18.3mm civarındaydı...

Zamanın çoğunu, hassas ölçümlerden ziyade atış testleri aldı.

Sonuçları paylaştığımda soruların çoğunun cevabını vermiş olurum inşallah :)


İbrahim bey,
Bore gauge diameteriniz var sizin biliyoruz..Hiç iç çap ölçümü yaptınız mı? Fabrika verilerine yakınmı sonuçlar? Sapmalar çok mu?
Bu arada Çok Çok Teşekkürler..Az Emek işi değil..
  • Merkel Custom Made Sidelock Ejector SxS
  • Blaser F3 Game Competition O/U
  • Pieper Bayard Belgium SxS
  • Browning Maxus Carbon Fiber SemiAuto
1978 - Istanbul
 

Çevrimiçi Erol ÖZTÜRK

  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 4368
  • Thanked: 3479 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #38 : 06 Nisan 2015, 17:14:00 »
Çok teşekkür ederim Osman Bey.

Elimde yapılmış bir sürü test var, sonuçlarının hesabını bekliyor, paylaşmadığım için üzerimde psikolojik baskısı yok, şimdi bunu paylaştım dolayısıyla bir an önce hesaplamalarını tamamlayacağım inşallah :)

Benzer şekilde yapılmayı bekleyen testler de var ancak en büyük sıkıntım "asistan" sıkıntısı :) Çok hevesli genç arkadaşlar çıkıyor , bir iki test gününden sonra, bir daha göremiyorum o arkadaşı, sıkılıyorlar, haklılar aslında zira bizim metodoloji biraz sıkıcı :)

Bu testte, forum üyelerinden genç kardeşim Samet Biricik yardımcı oldu sağolsun, hiç sıkılmadı gibi geldi bana, bir dahaki seferlere de istekli :) Kendisine özel olarak teşekkür ediyorum.



İbrahim bey bir gün belirleyelim tüfeğini fişeğini kapan gelsin  :) biraz yakın olsak ben zevkle eşlik ederim size,ama siz İstanbul`un bir ucunda ben diğer ucunda  :) aracımda yok maalesef.
  • AKKAR ALTAY SİLVER YARIOTOMATİK
  • HUĞLU 104A
Erol ÖZTÜRK
1969 İSTANBUL / KÜÇÜKÇEKMECE  AB(RH-) Meslek:ESNAF /KIRTASİYE
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU

Çevrimdışı İbrahim AYSU

  • yönetici
  • *****
  • İleti: 6461
  • Thanked: 10251 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #39 : 06 Nisan 2015, 17:31:21 »
Araç sorun değil, bana arkadaş olsun yeter ki, "sıkılmayan" :)

Çok "sıkıcı" olduğu yönünde eleştirildim zamanında bazı kardeşler tarafından , n'apayım, teşekkür ettim kendilerine...

Haftasonları C.tesi günleri en uygunu oluyor genelde.

Çok teşekkür ederim teklifinize, benim için büyük keyif olur sizinle bir test gününü geçirmek :)

Selamlar.

İbrahim bey bir gün belirleyelim tüfeğini fişeğini kapan gelsin  :) biraz yakın olsak ben zevkle eşlik ederim size,ama siz İstanbul`un bir ucunda ben diğer ucunda  :) aracımda yok maalesef.
  • Merkel Custom Made Sidelock Ejector SxS
  • Blaser F3 Game Competition O/U
  • Pieper Bayard Belgium SxS
  • Browning Maxus Carbon Fiber SemiAuto
1978 - Istanbul
 
The following users thanked this post: Erol ÖZTÜRK

Çevrimiçi Erol ÖZTÜRK

  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 4368
  • Thanked: 3479 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #40 : 06 Nisan 2015, 17:45:12 »
Araç sorun değil, bana arkadaş olsun yeter ki, "sıkılmayan" :)

Çok "sıkıcı" olduğu yönünde eleştirildim zamanında bazı kardeşler tarafından , n'apayım, teşekkür ettim kendilerine...

Haftasonları C.tesi günleri en uygunu oluyor genelde.

Çok teşekkür ederim teklifinize, benim için büyük keyif olur sizinle bir test gününü geçirmek :)

Selamlar.

Sıkılmak nedemek işin içinde tüfekler fişekler bıçaklar varsa bizim için düğün bayram  :D ancak benim pazar harici çok zor.O keyif bana ait  :) selamlar.
  • AKKAR ALTAY SİLVER YARIOTOMATİK
  • HUĞLU 104A
Erol ÖZTÜRK
1969 İSTANBUL / KÜÇÜKÇEKMECE  AB(RH-) Meslek:ESNAF /KIRTASİYE
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Onur ORAL

  • *
  • İleti: 375
  • Thanked: 84 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #41 : 06 Nisan 2015, 17:51:45 »
Sıkılmak nedemek işin içinde tüfekler fişekler bıçaklar varsa bizim için düğün bayram  :D

+100
1992 LONDRA&İZMİR
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Samet BİRİCİK

  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 1988
  • Thanked: 1987 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #42 : 06 Nisan 2015, 17:54:25 »
O zevk bana ait  abi herzaman =) güzel bir test güzel bir gün oldu nice testlere inşallah
  • Kırklareli
  • İstanbul
  • https://www.facebook.com/motorlumuhre/
1986-istanbul
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU, Hasan BAŞKARA

Çevrimdışı Kadir TANYILDIZI

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 675
  • Thanked: 122 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #43 : 06 Nisan 2015, 17:56:33 »
Ah ahh keşke İstanbul'da olsaydım da senden birşeyler ögrenebilseydim İbrahim ustam ???  ??? ???
Seve seve çıraklık ederdim ama böyle ancak forum sayesinde birşeyler kapmaya çalışıyorum işte.
Erol Beyin dediği gibi silah tüfek fişek düğün bayram gelir.
1993 ERZİNCAN
 
The following users thanked this post: Yusuf ÇABUK, İbrahim AYSU, Erol ÖZTÜRK

Çevrimdışı İbrahim AYSU

  • yönetici
  • *****
  • İleti: 6461
  • Thanked: 10251 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #44 : 06 Nisan 2015, 17:57:48 »
İşte genç arkadaşlar her zaman aynı direnci gösteremiyorlar :) Kanları kaynıyor :)

Testten önce, akşama kadar sürekli "sıkacağız" sanıyorlar, çok hevesleniyorlar, sürekli "sıkmadığımızı" görüp, atış aralarındaki çalışmalarla karşılaşınca da, başlıyorlar "sıkılmaya" :)

Ama bu testteki genç kardeşim Samet'in maşallahı vardı, sanki bir test günü daha olsa arka arkaya yapabilecek gibiydi :)


Sıkılmak nedemek işin içinde tüfekler fişekler bıçaklar varsa bizim için düğün bayram  :D ancak benim pazar harici çok zor.O keyif bana ait  :) selamlar.
  • Merkel Custom Made Sidelock Ejector SxS
  • Blaser F3 Game Competition O/U
  • Pieper Bayard Belgium SxS
  • Browning Maxus Carbon Fiber SemiAuto
1978 - Istanbul
 
The following users thanked this post: Erol ÖZTÜRK, Samet BİRİCİK, Kadir TANYILDIZI, Onur ORAL

Çevrimdışı Uğur ŞENLİK

  • *
  • İleti: 353
  • Thanked: 128 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #45 : 06 Nisan 2015, 18:07:01 »
Emeğinize teşekkür ediyorum İbrahim bey
sonuçları merakla bekliyoruz.
  • Akkar 512 çifte
  • Akkar Altay
  • Armsan 620
Uğur ŞENLİK
1969 zonguldak
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Samet BİRİCİK

  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 1988
  • Thanked: 1987 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #46 : 06 Nisan 2015, 18:11:58 »
İşte genç arkadaşlar her zaman aynı direnci gösteremiyorlar :) Kanları kaynıyor :)

Testten önce, akşama kadar sürekli "sıkacağız" sanıyorlar, çok hevesleniyorlar, sürekli "sıkmadığımızı" görüp, atış aralarındaki çalışmalarla karşılaşınca da, başlıyorlar "sıkılmaya" :)

Ama bu testteki genç kardeşim Samet'in maşallahı vardı, sanki bir test günü daha olsa arka arkaya yapabilecek gibiydi :)


Eyvallah abi seninle çalıştığım için büyük keyf aldım senin gibi teknik bilgisi extra ileri düzeyde olan biriyle çalışmak onur verdi
  • Kırklareli
  • İstanbul
  • https://www.facebook.com/motorlumuhre/
1986-istanbul
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU, Erol ÖZTÜRK

Çevrimdışı Ersin ORBAY

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 461
  • Thanked: 110 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #47 : 06 Nisan 2015, 18:32:47 »
İbrahim Bey; bu testler gerçekten emek isteyen zahmetli uğraşlardır.. Elinize emeğinize sağlık..Ülkemizin elit firmalarından olan akdaşı da ayrıca tebrik etmek istiyorum..
Ben de Sayın Tuncay Kahraman gibi kinetik ve gazlı oto arasındaki farkı çok merak ediyordum ve konuyu keyifle takip edeceğimi belirtmek isterim..
Kullandığınız namlu boyunu nedir? Sağlıcakla kalın..
  • BENELLİ CRİO COMFORT 71
  • YILDIZ SPZ ME 66
  • ÖZKANLAR FX017 66
ERSİN ORBAY-ADANA-HATAY ..SAĞLIKÇI..1978..
GERÇEK AVCI AVA DA ŞANS TANIYANDIR..
 
The following users thanked this post: İbrahim AYSU

Çevrimdışı İbrahim AYSU

  • yönetici
  • *****
  • İleti: 6461
  • Thanked: 10251 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #48 : 06 Nisan 2015, 18:40:13 »
Teşekkür ederim Ersin Bey,

Saçma testlerinde 71cm namlu, slug testlerinde 61cm gezli slug namlu kullandım.

Hazırlayabilirsem inşallah (uzun sürüyor ve boş vakit bulabilmem lazım) sonuçlarda soruların çoğunun cevabı çıkmış olacak inşallah.

Selamlar


İbrahim Bey; bu testler gerçekten emek isteyen zahmetli uğraşlardır.. Elinize emeğinize sağlık..Ülkemizin elit firmalarından olan akdaşı da ayrıca tebrik etmek istiyorum..
Ben de Sayın Tuncay Kahraman gibi kinetik ve gazlı oto arasındaki farkı çok merak ediyordum ve konuyu keyifle takip edeceğimi belirtmek isterim..
Kullandığınız namlu boyunu nedir? Sağlıcakla kalın..
  • Merkel Custom Made Sidelock Ejector SxS
  • Blaser F3 Game Competition O/U
  • Pieper Bayard Belgium SxS
  • Browning Maxus Carbon Fiber SemiAuto
1978 - Istanbul
 

Çevrimdışı Samet BİRİCİK

  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 1988
  • Thanked: 1987 times
Ynt: AKDAŞ AG212-S YARI OTOMATİK TESTLERİ
« Yanıtla #49 : 06 Nisan 2015, 19:03:40 »
Sıkılmak nedemek işin içinde tüfekler fişekler bıçaklar varsa bizim için düğün bayram  :D ancak benim pazar harici çok zor.O keyif bana ait  :) selamlar.

Erol abi seni Trakya ya götürcem kısmetse bu sene hazır ol sıka sıka gideriz =)))
  • Kırklareli
  • İstanbul
  • https://www.facebook.com/motorlumuhre/
1986-istanbul
 
The following users thanked this post: Erol ÖZTÜRK