Arkadaşlar merhaba aşağıda yazıldığı gibi bir tüfek aldım fakat satıcı, istediğim renk olmamasına rağmen farlı renkte tüfek gönderdi bende hatsana firmayı şikayet etmek istedim ve firma büyüklüğünü gösterdi ve satıcının yaptığı hatayı kendi telafı etti. İste büyük firma ve satıs sonrası diye buna derim. Şİmdi Hatsan kullancılarını daha iyi anlıyorum. Bu mesajları paylaşma nedenim firmanın büyüklüğünün farkına varılması... Tüfek alıcak arkadaşlara fiyat veya görselliğe kanmasınlar. Tüfek alırken büyük firmalar tercih edilmeli satıs sonrası servis ve hizmeti ne kadar iyi olduğunu göz önünde bulundursunlar. Ben bu konuda Hatsan'ı tercih ettim ve doğru karar verdiğimin farkındayım.
Isim: sinan boyacı
Mesaj: istanbul ümraniye Gagaca av ve doğa malz san ve tic ltd.şti firmasından hatsan escort extreme modeli tüfek satın aldım fakat almak istediğim tüfek turuncuydu. Önce kapora alındı sonra tüfek geldi ve tüfek gri renk çıktı. Firma ise fabrikanın hatası olduğunu bunun için fabrika ile görüştüklerini ve gri bantların değiştini, buna istisnaden turuncu bant siparişi verdiklerini söyledir. Yaklasık 1 ay olmasına rağmen sürekli fabrika göndericek bizi oyalıyor diyorlar. Fabrikayı kendim aradığımda bu turuncu bantların kabze ve dipçiğe yapışık olduğunu değişmesinin mümkün olmadığı sadece kabze ve dipçiği değiştirerek kullanılabileceği söylendi. Simdi bu firma tüfeği satmak için heryolu denedi ve başardı ortaya cıkan sorunda Hatsan firmasına suçu atıyor. Tüfeğim ise ruhsata işlendi ve kullanıldı. Simdi benim mağduriyetimi kim gidericek ? yeni kabze ve dipçik para vermek istemiyorum. Fİrma ise sorunu çözmüyor ve mağduriyetimi gidermek adına hiç birsey yapmıyor. Hatsan firmasına guvendiğim için armsan yerine hatsanı tercih ettim be birçok arkadasıma Hatsan tüfek aldırdım. Hatsan firmasının bu tarz sahtekar firmalara bayilik vermesi sadece firmanızı lekemekten öteye geçmeyecektir. Ayrıca tüfeğin kapasitesi 4+1 fakat yine bu firma istenildiği takdirde ek parça takılarak istenildiği kadar kapasitenin arttırıldığını söyllediler ve yine öğrenmiş oldum ki böyle birsey yokmuş. firmadan mağduriyetimi gidermek adına turuncu kabze ve dipçik talep ettim, bana Hatsan ile görüşün bize onlar böyle bilgi verdi diyerek olaydan sıyrılmaya çalışıyorlar.
İnfo ([email protected]) Kişilere ekle 21.03.2015
Kime:
[email protected]
Sinan bey sorun yok.propleminizi çözeriz.
Sinan Boyacı
Öncelikle Zaman ayırdığınız be ilgilendiğiniz icin teşekkür ederim. Bu konu hakkında nasil bir yol izleyeceğiniz ? Turuncu renkli yedek kabze ve dipçik göndermeniz mümkünmüdur. Konu hakkinda yardımınızı rica ederim.
HATSAN İNFO ([email protected]) Kişilere ekle 16:19 Bu iletiyi gelen kutunun en üstünde tut
Kime: [email protected]
[email protected]
Sayın müşterimiz açık adresinizi ve telefon numaranızı bize gönderiniz. Gerekli kundak tarafınıza gönderilecektir. İyi günler.
Sayın Sinan Bey,
Öncelikle probleminizin çözülmesine sizin kadar sevindiğimi bilmenizi isterim. Bununla birlikte yanlış anlaşılmaya maal vermemek için bir kaç açıklamada bulunmak zorunda olduğumu hissettim. Bu söyleyeceklerim tamamen gerçektir, herhangi bir sapma yoktur hatta isterseniz mahkemeye verin beni, telefon kayıtlarım ve konuşmalarım incelensin. Bunu da buradan gönül rahatlığı ile söylüyorum.
Öncelikle Hatsan Extreme Tüfeği gelip siz benden talep ettiniz. Bizim mağazamızda Av tüfeği olarak Armsan - Ata - Yıldız - Derya - Arthemis - Bora - Husan - Sarsılmaz bulunmaktadır. Hatsan markasının evet bayiisiyiz fakat mağazamızda havalı tüfekleri bulunmaktadır. Müşteri isteğine göre de Hatsan dahil olmak üzere dilediğiniz her av tüfeğini sipariş verip alabilirsiniz. Bunu bu şekilde size de ilk telefonla konuştuğumuzda ve yüzyüze görüştüğümüzde size aktarmıştım. Muhtemelen hatırlarsınız.
Daha sonra tüfeğiniz geldiğinde istenilen şeritlerin turuncu olmadığını farkettik birlikte. Ben de en kısa zamanda bunu çözeceğimi dile getirdim. Hatsan fabrikası istanbul bölge sorumlusu "ESER" Beye sıkıntımızı dile getirdiğimde onların elle sökülüp takılabildiğini ve hemen turuncu şerit yollayacağını söyledi. Bunu da size akabinde bildirdim. Muhtemelen bunu da hatırlarsınız. Bundan sonra siz beni 3 kere aradıysanız ben Bölge sorumlusu "ESER" Beyi 5 kere aramışımdır. Her seferinde tamam şimdi çıkartıyorum unuttuk kusura bakma Pulat cümleleri ile karşılaştım. Bir aramanızda bana fabrika ile görüştüğünüzü ve elle değiştirmenin mümkün olmadığını söylediniz. Ben de bunun üzerine tekrardan "ESER" Beyi arayıp bunu ilettiğimde hayır değişiyor ben hemen gönderiyorum cümlelerini iletti bana. En son telefon görüşmemizde ise bunu böyle olmayacağını ve ivedilikle bana tüfeği getirmenizi veya göndermenizi ben de tüfeği fabrikaya göndereceğimi ve ücretsiz tüm takımı değiştireceğimi sizelere söyledim. Muhtemelen bunu da hatırlarsınız. Bu da geçen Cumartesi'ydi sanırım. Yani Ayın 4ü idi. Pazartesi günü sizi arayıp tüfeği getirmeniz lazım yoksa Cuma gününe yetişmez Sinan Bey dediğimde hastanede olduğunuzu (tekrardan geçmiş olsun) ve kargo ile Hatsan Firmasına göndereyim mi diye sorduğunuzda bunun daha hızlı bir çözüm olacağını hatta içerisine de "ESER BEY'İN DİKKATİNE" yazmanızı istemiştim. Çok yakın bir tarih olduğu için bunu da hatırlarsınız sanırım. Fakat bugün görmekteyim ki Mart ın son haftasında zaten siz fabrika ile yazışmalarınız sürmekteymiş ve 2 NİSAN da yedek dipçik el kundağınız gelmiş. Yani biz 4 Nisan da konuştuğumuzda aslında sizin dipçik el kundağınız gelmiş. Tekrardan söylüyorum hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. Benim suçum yok mu tabiki var. Nedir?
"ESER" Beyi hergün aramamak. Fakat taktir edersiniz ki büyük bir mağaza yönetmeye çalışıyoruz ve günde onlarca telefon görüşmesi, ayda onlarca tüfek satışı ve birlikte 23-26 Nisan'daki AV,SİLAH VE DOĞA SPORLARI FUARI hazırlıkları derken "ESER" Beyi hergün arayamadık! Suçumuz bu ise bunu kabul ederim. Fakat "Tüfek Satmaya Çalışmak, Hatsan Firmasını Suçlamak ve İlgisiz Olmak" kelimelerini asla kabul etmiyorum. Biz tüfek satmak için insan kandırmayız. Tüfeği ve firmamızı, kendimizi anlatırız. Almak isteyen kişi zaten gelip bizden alır tüfeğini. Kimseye zorla birşey satılmaz. Ki sadece iyi niyetimiz, güler yüzümüz ve problem çözücülüğümüz için gelen yüzlerce müşterimiz, dostumuz var. Bundan da herzaman gurur duyarız. Hatta sıkılmazsanız en basit örneği de yakın zamanda yaşadık onu da sizele kısaca anlatıp konuyu bitirmek istiyorum. "Bir firmanın su geçirmez diye sattığı ürün, müşteri alıyor giyiyor ve su geçiriyor. Alıp firmaya gönderiyoruz firma kullanıcı hatası diyor ve geri gönderiyor. Biz sırf müşterimizin işi görülsün memnun olsun diye 400 tl ödeme yaptık ve ürünü alıp çöpe attık!" Bu sadece ufak bir örnekleme...
Konumuza dönersek, ilk başta da söylediğim gibi isterseniz mahkemeye verin ve telefon kayıtlarım incelensin. Bu konuda rahatım. Ayrıca ben hiçbir telefon görüşmemizde Hatsan Firmasına bir suç atmadım. her görüşmemizde Bölge sorumlumuz "ESER" Bey le görüşüyoruz fabrika ile görüşmüyoruz dedim. (Bilgilendirme. bu işler böyle yürür, eğer bölge sorumlunuz var ise bir markada tüm işleriniz onun üzerinden yürür.Fabrikayı ararsanız size bölge sorumlusu ile görüşmenizi söyler) Sizde hatırlarsınız.
Sonuç olarak; Bir probem varsa her türlü üstüme alırım(z) fakat asla ilgisizliği ve fabrika suçlamasını kabul etmiyorum(z).
Biraz uzun yazmış olabilirim ama bir cevap hakkı doğduğunu düşündüğüm için yazdım. Sürç-i Lisan ettiysem affola.
Herkese Sevgiler.
Pulat YILANCIOĞLU