Stoeger kullanıcısı Değerli Dostlar;
Daha önce belirttiğim sorundan dolayı, M3000 tüfeğimi Stoeger fabrikaya göndermiştim. 1 hafta önce geldi ve deneme imkanı buldum. 28-30-32 gramla sorunsuz çalışıyor. Biraz da fantazi olsun diye 24 gr la denedim. İlk seriyi sorunsuz attı, daha sonra takılmaya başladı. Şu haliye tüfek hoşuma gitti, inşallah kışın da aynı randımanı alırım. Dikkatimi çeken bir başka husus da tüfek geldiğinde, ilk aldığımda olduğu gibi aşırı yağlıydı. Hatta bazı kısımlardan yağı dışa kusmuştu. Bu durum bende tüfeğin yağlı kalması gerektiği konusunda bir kanaat oluşturdu. Bilmem yanılıyormuyum.
Servis ustalarından Ümit ve Erhan Ustalar sağolsunlar her aradığımda, sorunumu dinleyip ilgilendiler. Şarjör Borusundan boş fişeği rahat salmama gibi, dipçik açı ayar pulunun değiştirilmesi (ki bence bu tam bir işkence) birkaç ufak sorun daha vardı, sağolsunlar onlar da hallolmuş. Tüfeğim fabrikada uzun süre kısa dipçik pedi bekledi. Buna rağmen, tüfeğim geldiğinde, kutu içinden kısa dipçik pedinin çıkmadığını görünce çok moralim bozulmuştu. Ümit Ustayı aradığımda "mevcut dipçik pedlerinde sorun olduğunu ve en kısa sürede göndereceğini" belirtti. Sağolsun göndermiş, dün 1 cm. lik dipçik pedi de elime geçti.
Bu süreç de Kargo dahil, hiç bir ödeme yapmadım. Ustalara ulaşma konusunda sorun yaşayan arkadaşlara tavsiyem sabah 09:00-9:30 arasında aramaları. Sanırım işe başlama saatleri bu saatler olsa gerek, bu saatlerde telefonu açıyorlar. Diğer saatlerde tamir de ya da poligonda oldukları için telefona bakan yok ve Ustalara ulaşmak sorun. Ümit Ustayla, yaptığımız telefon sohbetinde bu konudaki şikayetleri kendisine anlattım. Durumun farkında olduğunu, fabrika yetkililerinden Cep telefonu istediğini, arayanlara Cepten SMS le de olsa cevap vermek istediğini belirtti.
İlgi ve alakalarından dolayı Ümit Ustaya ve Erhan Ustaya tekrar teşekkür ederim.