Değerli dostlar, görüşleriniz için teşekkürler. Kendinizi benim yerime koyun. Domuz tüfeği aldınız, 5 fişek atmadan namlu ayrıldı. Tamire giiti geldi; kaynak yapıp gönderdiler size tekrar, aynı tüfekle domuzun karşısına çıkıp, tüfeğinize güvenle bakarmısınız ? Elektronik eşya kullanmaya benzermi bu ?
Gümüş Av - Mehmet Gümüş av bayisini aklamaya gerekyok ; Tüketiciyi Koruma Kanunu neden var ? iade gibi bir hakkımız varsa ve ürün kusurlu çıkmışsa neden fabrika ile biz karşı karşıya kalacağız; fabrikadan mı aldık malı. Bayi de kendisi aldığı yerden kusurlu malın iadesini yapabilir. Sattım ben müşterinin parasını aldım kenara çekildim varmı böyle ticaret. Sadece uğraşmak istemediği için bana iade edemezsin dedi uğraşmamak için. Biz enayiyiz ya biz cebelleşip duralım hakkımızı aramak için.
hadi bütün bunların üzerine yeni gelişme , tüfeği fabrikaya gönderdim tamir için, tamirden gelir gelmez, Gümüş Av - Mehmet GÜMÜŞ e teslim ettim tüfeği , ben bu tüfeğe artık güvenemem, hadi geride almıyorsun. 150.-tl zararla sat diye bayiye bıraktım. Aradan 1 ay geçti ses seda yok, Bayiye gittim rica ettim. İade almadın bari zararına dahi olsa artık tüfeği vitrine koyarsan satışını hızlandırırsın dedim. Tüfeği arkaya depoya atmış '' VİTRİNİMİ BOZAMAM DEYİNCE '' bende şalter attı.
Bir bayii,, tanımasamda bir avcı dostumu mağdur edecek , bedavaya verse tek bir ürün almam artık oradan.
Birbiriimizin hakkını korumayacakmıyız arkadaşlar.
Aynı şey başınıza gelse siz ne yaparsınız ?? Bayiye karşı ürünü iade hakkınız varken ve size bu hakkınızı kullandırmıyorsa ??
Boyner Mağazasına, Arçelik Bayii'ne, Carrefour'a gidin mal alın, kusurlu çıksın ( hatta kusurlu mal olmasa dahi ), iade talebinize karşılık iade alıyorlarmı almıyorlarmı ?
Sattığın malın arkasında durmak böyle birşey işte.