Uğur Bey tüfeğiniz hayırlı uğurlu olsun. Umarım keyifle kullanırsınız.
Şahin Bey üst göz yatağının problemli çıkması ifadeniz çok genel anlaşılıyor. Birkaç tüfekte böyle bir sorun yaşanmış olması, tüm tüfeklerde sorun çıktığı gibi anlaşılmamalı. Emin olun ki kalite kontrol için ciddi çaba sarf ediyoruz, ancak kimi hususlar kalite kontrol aşamasında görülemeyebiliyor. Zaten garanti kapmasında elimizden geleni yapıyoruz müşteri memnuniyeti için. Ayda ortalama 500 adet süperpoze üreten firmamızda böyle kronik bir hatanın olması söz konusu değildir.
Başka firmalar adına elbet yorum yapmam, ama bilmenizi isterim ki çok sayıda sıfır yabancı tüfek tamir için bize geliyor: sayısız Baikal… çok sayıda Beretta ve Browning… Yani kalite kontrol açısından tüm firmalarda sorun yaşayabilirsiniz. Ben şu saydığım firmaların kalite kontrolden bi haber olduğunu düşünmüyorum, ancak görüldüğü üzere çeşitli hataları olan ürünleri müşteriye gönderebiliyorlar.
Özetle kalite kontrolden sıvışan, zamanla fark edilen hatalar olabilir ki bu hatalar da ürün garantisi kapsamında çözülebilir. Demem o ki üründe hata olması bir firmanın ayıbı olamaz; ayıp olan firmanın sorunu çözmemesi, müşterisini mağdur etmesidir. 200.000 üzerinde meblağ ödeyip şanzıman arızası yaşayan ve otomobilini garanti kapsamında tamir ettiren komşum bir örnek olabilir.
Gökhan Beyin tüfeği hakkında bilgim yok, ancak davet edildiğine göre Sadık Usta özel ilgilenecek ve sorunu kökten çözecektir. Akdaş Silah her zaman ürünlerini destekler, ücretsiz garantisi bitse bile...
Tüfeğin isabetliliğinde gözlenen bariz bir hata kabul edilemez elbette. Ancak tüfeği servisi görmeden yorum yapılmaması tavsiyemdir. Sorunu daha sonra birlikte çözeriz.
Volkan Beyin dediğine katılıyorum, olması gereken budur:
ne Beretta ne Browning iki namlunun vuruş merkzleri arasındaki fark 30 santimi bile bulmuyor. Nerde 1 metre...
Selamlar, Saygılar...