Şarjör kapağı sıkıldıktan sonra namlunun dönmemesi gerekir. Çünkü namlu gerisinde bir çıkıntı vardır ve kasanın içinde de karşılığı olan girintiye oturur. Oturmamışsa dönebilir. Yerinde olsam namluyu tam oturtup sonra dönüp dönmediğini kontrol ederim. Hatta oturtmanın kolay yolunu da izah edeyim: Sürgü kolunu yarıya kadar falan çekili vaziyette tutarken namluyu kasaya sokun. Sonra kolu iyice çekip geride takılı hale getirin. Şimdi namluyu daha da iterek oturtun ve fırlatma penceresinin bakarak, namlu kuyruğundaki çıkıntının karşısındaki oyuğuna tam girdiğinden emin olun. Oturmuşsa el kundağını ve kapağını vidalayın, sıkın. Oturmamışsa bir sorun var. Bunun ötesi, şarjörden çift salma gibi şeyler basit sorunlar ama ehil birinin yapması gerek. Huğlu'ya sorunu tam anlattınız ve yapılıp geri geldiyse o yapılmış olmalı. Tüfeğiniz güzel. Kimileri beğenmiyor ama sorunlu olanlara rastlamış olmalılar.