Kendi yabancı marka tüfeğimle ilgili bir soruya, her zaman sabrını ve bilgisini esirgemeyen sevgili Sadık usta(Sadık Akdaş, Akdaş firmasının sahibi ve duayen usta,sektörün en önemli isimlerinden belki de birincisi)nın o o konunun daha içinde ve benimde yeğenim olur diyerek yönlendirmesi ile bugün tanışma şansına eriştiğim Sn.Ufuk Usta ile ilgili bir konu açmayı önemli gördüm.
Ufuk Bey'in gerçekten de bey diye hitabedilmeyi sonuna kadar hakeden gerçek bir beyefendi ve son derece ilgili,dikkatli,mütevazi,olgun, işini seven ve bilen bir yönetici olduğunu gördüm.Ses tonu son derece rahatlatıcı gerginlikten uzak,üslubu fazlasıyla nazik ve herşeyden önemlisi bütün benliği ile yardımcı olmaya çalışan tavırları herşeyin önünde, ve sorum ve sorunum da sayesinde sağolsun çözüldü.Bu kadarını açıkçası beklemiyordum,telefonu kapatırken ezik olduğumu farkederek cılız da olsa bir teşekkür edebildim.
Asıl beni umutlandıran bu vasıfta bir insan ve yöneticinin, aslında çok ta şaşırtıcı değil firmasının vizyonu ve imajı gözönünde bulundurulursa ama, bu güzide firmamızın geleceği ve bugünü açısından,daha alt kademe çalışanların da bu tepedeki insandan feyz almaları yönüyle olsun,daha doğrudan bu beyefendinin yöneticiliği ve vizyonu açısından olsun son derece gelişme ve kaliteyi getiriyor ve getirecek oluşu oldu.
Biraz teferruatlı yazmaya çalıştım.Belki pratik bir sebepten müşteri memnuniyeti psikolojisi ile yazıldığını düşünenler olabilir,bunun da etkisini yadsımayacağım ama inanın objektif düşüncelerimdir.Akus le herhangi bir şekilde kontak kurarsanız kendiniz görün diyorum.Böyle bir kuruluşa sahip olduğumuz için gerçekten gurur duydum,başta Sn.Ufuk Bey olmak üzere Akus camiasına nazar değmesin,Allah yollarını açık etsin.