HUĞLUDAN bahsetmeyin bence, bende şimdi daha önceki huğlu tüfeğimde yaşadığım sıkıntıları anlatmayayım.. Her firmanın tüfeğinde sorun çıkıyor bunu baştan söylemiştim. Ama kullanmadığın ve sağdan soldan duyduğunuz yarım dolu kelimelerle gelip insanların dünya para verip aldıkları ve gözü gibi baktıkları tüfeklerini bu kadar karalamaya kimsenin hakkı yok!
Bence bir konuya silahla yaşanılan bir sıkıntı yazılacaksa bunu silahı kullanan veya en az 1 2 kez kullanmış kişilerin yapması gerekir. Üretim hatası diye adamlar neden mallarını geri toplasın. Hatalı olan ürünler için zaten kullanıcılar fabrikasını aramıyor mu? Bu adamlar silahı alıp gerekli düzeltmeyi yapıyorsa gerekirse yeni namlu takıyorsa kimseye LAF SÖYLEMENİN ANLAMI yok.
Bugün itibari ile yeni bir tüfek alabilirsin ve almış olduğun tüfekte mekanik bir arıza mevcut olabilir. Firma ile görüşmene müteakip isteğini iletirsin. İade, değişim ya da onarım. Bildiği kadarı ile 1 hafta içinde iade edebilir, 1 ay içinde değişim yapabilir, garanti süresi içinde onarım yaptırabilirsiniz.
Şimdi soruyorum önemli olan; sorunlu ürünü bir şekilde sizi mağdur etmeden düzelterek size geri gönderen bir firmanın ürününü aynı firmanın benzer ya da aynı ürününü kullanan arkadaşlara sorunun nasıl çözüldüğünü anlatmak mı daha güzel ?? yoksa haydaaa diyerek gelişi güzel firmaya önüne gelen lafı söylemek mi?
Mesut abi silahı sattım demişsin.. Çift patlama sorunu varken mi sattın silahı yani arızalı mıydı? yada firmaya gönderdin mi onarımı yapıldıktan sonramı satış yaptınız? Merakımdan sordum kusura bakma