Pozeyi bilmiyorum ama otomatikte adap aşşağı yukarı bellidir,ben ilk önce yüzlüyorum,ilk yüzlemede kasa şerit ve arpacık uyumu hemen göze batıyor,bi dengesizlik varsa belli oluyor,sonra şoka bakıyorum düzgün oturuyormu namluyla şok geçişi arasında uyum varmı yokmu diye,sonra kilide göz kararı bakıyorum,şöle hafif mekanizmayı geri çekip kilidi yuvasına yavaşça bırakınca biraz zor giriyorsa benim için tamamdır,mekanizmayı geri çekmişsem elimle tutup öyle düşürürüm,şak diye bırakmam,tetiğide öyle,mekanizmayla birlikte yavaşça düşürürüm,ama bu sarsılmazda olmaz onda tetiği düşürmeniz lazım.birde iice ayrıntıya girersek namluyu ışığa tutup bakmak lazım dengesizlik varmı diye,diğer aksamlar,mekanizma falan onda pek yapılabilecek birşey yok şansına,delinirken kesilirken ölçüde sapma varsa bilemezsin.benim kendimce yaptıklarım bunlar.