STOEGER marka pompalı tüfeğimi 3 defa servise gönderdim ibirinci ve ikinci gidişinde tüfeğin sorunda eksilmeyi geçtim dahadA artmıştı sanki 3. defa tüfeği servise gönderdim tüfeğin serviste maksimum kalma süresi olan 20 iş gününü geçti ve ben bu sırada tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum (yanlız ürün bedelinin bir limiti var 770 lira diye hatırlıyorum bu limiti geçiyorsa tüketice mahkemesine başvurulması gerekiyor) hakem heyeti kararını beklemeye başladım sonunda serviste kalma süresinin aşılması sebebiyle ürün bedeli iade kararı çıktı ve hakem heyeti tarafından bu karar fabrikaya tebliğ edildi fabrikanın 15 gün içerisnde itiraz hakkı var eğer itiraz etmezse bunu ya fabrikadan öğreniyorsunuz yada 1 ay kadar bekliyorsunuz bir ay sonunda hakem heyetine soruyorsunuz herhangi bir mahkeme yazısı gelmediyse sizin dosyanız hakkında karar kesinleşmiş olur bu kararla icra dairesine gidip verdikleri formu doldurup bir dosya hazırlıyorsunuz icra dairesi dosyayı işleme alıp fabrikaya bildiri gönderiyor daha sonra zaten fabrika size dönüş yapıyor ve parayı icra müdürlüğüne yatırıyor ordanda sizin verdiğiniz hesaba yatırıyolar ve ürünüde fabrikaya kargoluyorsunuz.