arkadaşlar ,25,09,şinde evcilal.com sitesinden 1 paket mama siparişi verdim,,28,09, zundada mamanın gelmiş oması ümidiyle bize yakın olan sürat kargonun yalıkavak şübesine gittim,ve adıma gelecek olan kargoyu sordum,,ordaki görevli kargonun yanlış bölgeye gittiğini adresinin yanlış yazıldığını söyledi ve yanımda bodrum sübeyi arayarak kargonun barkot numarasını ve adımı vererek kargonun yalıkavak şübesine gönderilmesinini söyledi,ve tamam yarın kargonuzu buradan alabilirsiniz dedi,,,ertesi günü sürat kargonun bodrum dağıtıcısı beni telefonla aradı abi biz bodrumda seni arıyoruz sen yerin neresi demezmi,,bende adresimi söyledim ve dünkü şübedeki konuşmayı ve şübenin isteğini söyledim,,bizdeki adres farrklı dedi bu yanlış adresi sürat kargonun buraya gönderen elaman adresi yanlış girmiş dedi,,bende sürat kargonun müşteri temsilcisini 444o127 ,,karşıma bir bayan çıktı durumu anlattım ,,telimi aldı ben tekrar sizi ararım dedi ,,aramadı ,,ertesi günü mamamda bitti tekrar müşeri hizmetlerini aradım bu sefer bir bir erkek çıktı ve onada durumu anlattım oda benden telimi istedi ,dedim dünde verdim beni arayacaktınız ama aramadınız dedim,biz sizi ararız dediler ve telofonu kapattılar ,,ve bende internet sitesini aradım adres yanlış verilmiş dedim onlar bizim verdiğimiz adres bu dediler ,verdikleri adres doğruydu,,ama kargoyu gönderen bilgisayarın başındaki kendini bilmez yanlış adrese yönlendirmiş,,,ve internet sitesi hemen alakadar olacağını söyledi ve oldularda ,,ve onlarda yaşananlarda rahatsız olmuş ve bir dahaki kargoyu farklı bir kargoyla gönderelim dediler ,,ve sonunda kargo 8 .gün elime ulaştı ,,
demek istediğim daha önce hiç böyle elime geç kargo ulaşmamıştı zoruma gitti ,sürat kargonun yaptığı bu ilk değil burdada bir çok arkadaşımız mağdur oluyor bu adres yanlışlığı yüzünden,, müşteri hizmetleri bana yardımcı olcağı yerde telefonu yüzüme kapatıyor ,kaç gündür köpeğime kuru ekmek veriyorum ,,kargo ha bugün gelecek diye ,bunun bir sorumlusu olmayacakmı ,,biz çektiğimizlemi kalacağız,,,,