0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Daha önce yzdığım olumlu yorumların araksında durmama rağmen müşteri olunca iş değişti bence fabrikadan çıkan 71 cm namlulu tüfeğin takozunun ve yanında verecekleri birkaç şokun hesabını yapıp tek şokla ve t5akozsuz tüfek gönderen firma ve bu durumu katoloğumuzda var diye normal sayıp küçük seylerin hesabını yapacak kadar ucuz firma lafa gelince sarssılmazın parçası paglı derler ya adamlar en azından 3 tane şok ve takozu sıtandart gönderiyorlar.
Enteresan,hiç böyle yapmazlardı ya..
hocam mail yolu ile bir firmaya ulaşmak heleki tüfeği sizde varsa ve sorun varsa en son yöntemdir. tahmin edebiliyorum akkar gibi bir firmaya dünyanın 4 bir yanında her gün yüzlerce binlerce mail geliyordur. herbirisine cevap vermek için ayrı bir departman kurup belki 50-60 kisioturtmak lazım. ben armsana mail atmıştım inanırmısınız mailime cevap geldi ama ne zaman 1 haftayı geçti öyle geldi. açın telefon sorun en güzeli. akkar gerçekten elinden geleni ardına komayan bir firmayeterki elinden gelsin. belki de şu anda türkiyenin en güzelsatış sonrası desteği veren silah firması diyebilirim. ayrıca arada distribitör olmadığı için hem daha uygun hemdedaha müşterisi ile içli dışlı. geçen sene ben tüfeğime yedek namlu alayım dedim. gittim av bayisine (armsan direk istemi kabul etmiyor bayimden istediyor eyvallah) dedim bana şöyle şöyle yedek namlu bayi tamam dedi yanımda özler avı aradı bana şöyle şöyle yedek namlu dediözler av sizi 2-3 dakikaya arıyacaz dedi oda armsanı aradı 2-3 dakika sonra aradılar namlunuz 2-3 güne gelecek dedileroh bi sevindim 2 güne namlu geldi benim tüfek 5li gelen namlu 7+1 namlusuuymuyor artı istediğim namluda değil rs-x2 yerine rsx1 namlusu yollamışlar. dedim bayime bu namlu yanlış bayi hemen özler avı aradı özler avdaki adam pek bir pişkin çıktı. dedik bunu yollayalım uyanı yollageri almıyor. en son baya telefonda sinir harbi yaşandı bayimle özler av arasında bayimde almazsan alma bende bu namluyu fasülye sırığı yapmazsam....tüm dedi kapadı. sonra bana döndü abi kusura bakma paranı iade edeyim dedidedim olurmu öyle şey (orada bayinin beni savunması çok hoşuma gitmişti)bende parayı almadım (başka bişeyler alırım dedim) buda galiba onun hoşuna gitti. en son öyle böyle özler av namluyu verip tüfek alma karşılığında namluyu iade almayı kabul etti. biz namluyu verdik tüfek aldık. yani neler neler oluyor.bende yazdım armsana bir mail verdim veriştirdim özler av hakkında. arada 2. 3. şahıslar olunca kulaktan kulağa gibi oluyor. akım oluyor bokum . sözcükler değişebiliyor.akkarda bu yok. her zaman fabrikanın direk muattap adamı ile görüşebiliyorsunuz. akkarın bu huyunu çok seviyorum. birde 3 üne 5 ine bakmıyorlar. ayrıca 3 liralık bir parçayı bile yolluyorlar. mesela armsanda 3 liralık parça fabrikadan çıktı özler avdan 5 liraya bayiden de7 liraya çıkarak size gelir. o yüzden armsanın bütün parçaları pahalıdır. misal 650 liraya slug yedek namlumu olur. ithal tüfek namlusu namlu 800-900 lira iken.tüfeği 1100 lira namlusu 650 lira kundak takımı 160 lira mekanizması 100 lira tetik tertibatı 100 lira kol demiri 50 lira şoku 70 lira geriye şarjör borulu kasa kaldı o kaç para bilmiyorum. hesaba göre bedava akkarda öyle değil açın telefon kundağım kırıldı diyin yollarmısınız hemen yollasınlar. fabrika fiyatları ile parçanızı alın.
Bu servis bakım musteri memnuniyetini ben göremedim bende burda yazilanlara aldanıp aldım ama pişman oldum bence bu kadar abartıp milleti yanılgıya düşürmeseniz iyi olur.ALE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildiBiz bu bakım servis müşteri memnuniyetini gördüğümüz için yazdık zaten İbrahim bey,insanları yanıltmak için değil.Ayrıca abartıda yok,olan şeyi yazdık.