Önce geçmiş olsun. Bu durumda haklısınız ve mağdursunuz. Firma garanti süresi geçtiği için bunları söylemeye hakkı olabilir ama tüfek apaçık diyor ki ben hatalı yapılmışım.
Huğlu'dan "ya öyle mi, özür dileriz, gönderin bilabedel tamir edeceğiz, bizi seçtiğiniz ve güvendiğiniz için teşekkür ederiz" dese kazanacakları birkaç kuruştan fazla dönüşü olurdu. İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih etmeliydiler. Ya da daha doğrusu, telefona çıkan kişi her kimse onun böyle düşünmesi lazımdı.
Belki de konuya tam hakim olmayan biri ile muhatap olmuşsunuzdur. Aksine inanmak istemiyorum. Lütfen başka bir yetkiliyle de tekrar görüşün ve sonucu bizimle paylaşın. Halledeceklerdir. O kadar paragöz değil onlar.