Gönderen Konu: 9.GELENEKSEL KARADENİZ AVCILARI BULUŞMASI ***16-17 TEMMUZ KAVAK SAMSUN***  (Okunma sayısı 3763 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ş.Burak SEZER

  • DUCK HUNTER
  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 6250
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 179
Her Yıl Heyecan İle Beklediğimiz 9. GELENEKSEL KARADENİZ AVCILARI BULUŞMASINDA Bu Yıl Sizleri SAMSUN/KAVAK'DA Ağırlayacağız...







Ne Mutlu ki Bizlere AVLAK FORUM ÜYELERİ & KARADENİZ AVCILARI ile Yıllardır Çoşku İçerisinde Gerçekleştirip Bugünlere Getirdiğimiz Etkinliğimiz Sadece KARADENİZ DEĞİL TÜM TÜRKİYE'DE FENOMEN Haline Gelmiştir...

Bu Yıl KAYHAF ( Karadeniz Av Yaban Hayatı Avcılık Federasyonu ) Çatısı Altında Gerçekleştireceğimiz Etkinliğimizde Siz Değerli Dostlarımız İçin Doğa ile İç İçe, Eğlence, Yarışma ve Aktivitelerin olduğu HAFIZALARDAN SİLİNMEYECEK bir etkinlik hazırladık...

Amacımız Geleneksel Hale Getirdiğimiz Bu Etkinlikle İle Avcı Camiamızın Birlik Beraberlik ve Dayanışma ile Ne Kadar Geniş Bir Kitleye Sahip Olduğunu Herkese Göstermektir...


Etkinlik hakkında bilgi edinmek isteyen aklında soru işareti olan arkadaşlarımız 05442834455 numaradan bana ulaşabilir..

BU BÜYÜK BULUŞMAYA TÜM TÜRKİYE AVCILARIMIZ DAVETLİDİR
« Son Düzenleme: 25 Haziran 2016, 18:05:37 Gönderen: Ş.Burak SEZER »
Ş.Burak SEZER 
1988 SAMSUN


 

Çevrimdışı İbrahim AYSU

  • yönetici
  • *****
  • İleti: 6230
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 9678
Kısmetse oradayım inşallah.

Tüm dostlarla görüşme, tanışma, muhabbet fırsatımızın olduğu güzel ve sıcak bir ortam...

Etkinlik alanında görüşmek dileğiyle :)


  • Merkel Custom Made Sidelock Ejector SxS
  • Blaser F3 Game Competition O/U
  • Pieper Bayard Belgium SxS
  • Browning Maxus Carbon Fiber SemiAuto
1978 - Istanbul
 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: Atagan YILDIZ, Emrah AKDENİZ

Çevrimdışı Ş.Burak SEZER

  • DUCK HUNTER
  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 6250
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 179
Kısmetse oradayım inşallah.

Tüm dostlarla görüşme, tanışma, muhabbet fırsatımızın olduğu güzel ve sıcak bir ortam...

Etkinlik alanında görüşmek dileğiyle :)





Yerin her daim hazır biliyorsun İbrahim abi...  ;)
Ş.Burak SEZER 
1988 SAMSUN


 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU

Çevrimdışı İbrahim AYSU

  • yönetici
  • *****
  • İleti: 6230
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 9678
Sağ olasın Burakcım, çadırımla kampetimle gelirim, çok güzel de uyurum biliyorsun :D Yarışmaların silah sesleriyle uyanırım :D

Güzel insanlarla bir arada olmanın keyfi de apayrı... :)



Yerin her daim hazır biliyorsun İbrahim abi...  ;)
  • Merkel Custom Made Sidelock Ejector SxS
  • Blaser F3 Game Competition O/U
  • Pieper Bayard Belgium SxS
  • Browning Maxus Carbon Fiber SemiAuto
1978 - Istanbul
 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: Atagan YILDIZ

Çevrimdışı Burak TANRIKULU

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 191
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 74
  • Ördek Avcısı
    • https://www.facebook.com/groups/266505830034073/?fref=ts
Yeni tüfeğimle  ve  çadırımla 16 sinda  kampda  ordayim kardeşim
Burak TANRIKULU
1990 SAMSUN Ördek Avcısı
 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Emrah AKDENİZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 3703
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 4759
  • Karavanacı
Kısmet olursa arkadaşlarla geliriz inşallah :) Aynı duyguları paylaşan güzel insanlarla bir arada olmanın ve sohbet etmenin keyfi çok başka bir şey..
  • GT1 Kinetik 71 Namlu
  • 104A Süperpoze 71 Namlu
Samsun / 1986
 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Atagan YILDIZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1554
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 1736
  • 19.11.1985 Kastamonu
Valla bende gelmek isterim emme!!
Ya nasip diyelim😊
  • Germanica Cantilever Slug+TruGlo 3 Moa Reddot Sight
  • Baikal IZH 43 em 1C SxS
  • Smıth&Wesson 5906 9x19 Parabellum
  • Pointer Messa
  • Pointer Can


1985 - Kastamonu
 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU, Emrah AKDENİZ

Çevrimdışı Atagan YILDIZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1554
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 1736
  • 19.11.1985 Kastamonu
@İbrahim AYSU abi tam konuştuğumuz ortam dimi😊
Şöyle cephaneleri kaptığım gibi gelmek var,
At at dur😊
  • Germanica Cantilever Slug+TruGlo 3 Moa Reddot Sight
  • Baikal IZH 43 em 1C SxS
  • Smıth&Wesson 5906 9x19 Parabellum
  • Pointer Messa
  • Pointer Can


1985 - Kastamonu
 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU

Çevrimdışı M.Kemal ATEŞSAL

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 211
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 64
Sevgili Burak Sezer, Haritada "Kavak Göleti" diye çıkıyor aynı yer mi ?
  • Beretta urika 2 71 namlu
  • Franci Oto 67 namlu
M.K. ATEŞSAL   1951 ANKARA
0 RH (+)
 

Çevrimdışı Yusuf SAĞLAM

  • Üyelik Sonlandırıldı
  • *
  • İleti: 809
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 233
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
kral bir organizasyon olacak anlaşılan . tüm dostlarla buluşmak temennisiyle .
  • SKB 3000
  • Gardone bignotti çifte
  • büyük huğlu conkuest
  • irlanda setter
1974 samsun . .  104 a 71 o/u . . kral 76 O/U . . Android magnum 76  yarı otomatik  . .

resim gönder
 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Ş.Burak SEZER

  • DUCK HUNTER
  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 6250
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 179
Yeni tüfeğimle  ve  çadırımla 16 sinda  kampda  ordayim kardeşim

Ekibi topla..Bekliyorum kardeşim...



Kısmet olursa arkadaşlarla geliriz inşallah :) Aynı duyguları paylaşan güzel insanlarla bir arada olmanın ve sohbet etmenin keyfi çok başka bir şey..

Samsunlu olup da bu organizasyona gelemiyorsan ayıp edersin Emrah kardeşim.. ;)



Valla bende gelmek isterim emme!!
Ya nasip diyelim😊


Kastamonu şurası..İki saate buradasın Atagan kardeşim..
Kastamonu'dan Gürkanlar Tevfik amcalar mutlaka gelir..Takıl onların peşine...



Sevgili Burak Sezer, Haritada "Kavak Göleti" diye çıkıyor aynı yer mi ?

M. Kemal ustam aynı yer..DSİ göleti diye geçer..Hemen Samsun-Ankara asfaltı kenarında..




kral bir organizasyon olacak anlaşılan . tüm dostlarla buluşmak temennisiyle .


Sağolasın Yusuf hocam..Bütün dostlarımızı bekliyoruz..


Ş.Burak SEZER 
1988 SAMSUN


 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: Emrah AKDENİZ

Çevrimdışı Atagan YILDIZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1554
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 1736
  • 19.11.1985 Kastamonu
Kastamonu şurası..İki saate buradasın Atagan kardeşim..
Kastamonu'dan Gürkanlar Tevfik amcalar mutlaka gelir..Takıl onların peşine...

@Ş.Burak SEZER Kardeşim,Allah bir kaza bela vermesse,eğer planlarımda bir terslik olmassa işallah gelmeye çalışacağım.@İbrahim AYSU Abimle planımız o yönde😊
Gürkan'ı ve babasını tanıyorum,Genelde tek seyahat etmeyi tercih eden biriyim,atlar arabama gelirim.
Görüşmek dileğiyle...
  • Germanica Cantilever Slug+TruGlo 3 Moa Reddot Sight
  • Baikal IZH 43 em 1C SxS
  • Smıth&Wesson 5906 9x19 Parabellum
  • Pointer Messa
  • Pointer Can


1985 - Kastamonu
 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Ş.Burak SEZER

  • DUCK HUNTER
  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 6250
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 179
Kastamonu şurası..İki saate buradasın Atagan kardeşim..
Kastamonu'dan Gürkanlar Tevfik amcalar mutlaka gelir..Takıl onların peşine...

@Ş.Burak SEZER Kardeşim,Allah bir kaza bela vermesse,eğer planlarımda bir terslik olmassa işallah gelmeye çalışacağım.@İbrahim AYSU Abimle planımız o yönde😊
Gürkan'ı ve babasını tanıyorum,Genelde tek seyahat etmeyi tercih eden biriyim,atlar arabama gelirim.
Görüşmek dileğiyle...



Siz planları yapmaya başlayın İbrahim abiyle..Ben sizin yerinizi ayırıyorum ;)
Ş.Burak SEZER 
1988 SAMSUN


 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU, Atagan YILDIZ

Çevrimdışı Güven SARI

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 878
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 6
Allah izin verir de bir mani olmazsa Cemil başkanla beraber oradayız çadır yerimi rezerve et, orta doğunun ve balkanların en güzel çulluk güvecini beraber yiyeceğiz inşallah.
Güven SARI
1967 Ordu Fatsa 0 532 455 28 03
 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: Ş.Burak SEZER, İbrahim AYSU

Çevrimdışı Ş.Burak SEZER

  • DUCK HUNTER
  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 6250
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 179
Allah izin verir de bir mani olmazsa Cemil başkanla beraber oradayız çadır yerimi rezerve et, orta doğunun ve balkanların en güzel çulluk güvecini beraber yiyeceğiz inşallah.


Of of  ne diyorsun sen Güven hocam..Bu buluşmaların vazgeçilmezi sen ve güveçlerin :)
Yerin her zaman hazır hocam..Dört gözle bekliyoruz inşallah..
Ş.Burak SEZER 
1988 SAMSUN


 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Mustafa ERTAN

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1297
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 20
  • AVCI AVINI ALIR...
Bu sene bende niyet aldım gibi yaa inşallah bi aksilik olmazsa gelmeyi düşünüyorum .. ☺

Selamlar
MUSTAFA ERTAN
1988--ISPARTA
 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Fazlı BOZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2163
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 114
Sevgili Burak hayırlı olsun bende gelmeye calısacagım.
Selamlar sevgiler sunuyorum.
Fazlı BOZ
1949 Eynesil GİRESUN
 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Ş.Burak SEZER

  • DUCK HUNTER
  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 6250
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 179
Bu sene bende niyet aldım gibi yaa inşallah bi aksilik olmazsa gelmeyi düşünüyorum .. ☺

Selamlar


İnşallah Ertan kardeşim..Seni de aramızda görmekten mutluluk duyarız..




Sevgili Burak hayırlı olsun bende gelmeye calısacagım.
Selamlar sevgiler sunuyorum.



Sensiz olur mu Fazlı ustam..Allahın izniyle görüşmek üzere...
Ş.Burak SEZER 
1988 SAMSUN


 

Çevrimdışı Ş.Burak SEZER

  • DUCK HUNTER
  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 6250
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 179
Etkinlik hakkında bilgi edinmek isteyen aklında soru işareti olan arkadaşlarımız 05442834455 numaradan bana ulaşabilir..
Ş.Burak SEZER 
1988 SAMSUN


 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU

Çevrimdışı Atagan YILDIZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1554
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 1736
  • 19.11.1985 Kastamonu
@Ş.Burak SEZER kardeşim,telefonda konuşmuştuk,gelmeyi çok istiyordum ama elimde olmayan sebeblerden ötürü ben aranızda bulunamayacağım.Lakin bizim Ekibi organize ettim gibi birşey😊
Nasipse Cuma akşamı çıkmayı planlıyorlar,aşağı yukarı herşey tamam gibi.
Bizim Mustafa DAĞDELEN abimle telefonda görüşmüşsünüz zaten,
Bizim ekipten kucak dolusu sevgi ve selam yolluyorum😊
Görünce tanırsınız diye eşgalini yolluyorum😊

  • Germanica Cantilever Slug+TruGlo 3 Moa Reddot Sight
  • Baikal IZH 43 em 1C SxS
  • Smıth&Wesson 5906 9x19 Parabellum
  • Pointer Messa
  • Pointer Can


1985 - Kastamonu
 

Çevrimdışı Erol ÖZTÜRK

  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 3804
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 3025
@Ş.Burak SEZER kardeşim,telefonda konuşmuştuk,gelmeyi çok istiyordum ama elimde olmayan sebeblerden ötürü ben aranızda bulunamayacağım.Lakin bizim Ekibi organize ettim gibi birşey😊
Nasipse Cuma akşamı çıkmayı planlıyorlar,aşağı yukarı herşey tamam gibi.
Bizim Mustafa DAĞDELEN abimle telefonda görüşmüşsünüz zaten,
Bizim ekipten kucak dolusu sevgi ve selam yolluyorum😊
Görünce tanırsınız diye eşgalini yolluyorum😊


Elindekiyle gidiyorsa muhakkak tanırlar   :D
  • AKKAR ALTAY SİLVER YARIOTOMATİK
  • HUĞLU 104A
Erol ÖZTÜRK
1969 İSTANBUL / KÜÇÜKÇEKMECE  AB(RH-) Meslek:ESNAF /KIRTASİYE
 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU, Atagan YILDIZ

Çevrimdışı Atagan YILDIZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1554
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 1736
  • 19.11.1985 Kastamonu
Elindekiyle gidiyorsa muhakkak tanırlar   :D
@Erol ÖZTÜRK hah😊
Deyimde belki derin dondurucuda vardır😊Arada bende istiyorum kızıyor😊
@İbrahim AYSU abi sizlere ve ekibe kucak dolusu selam yolluyorum😊
  • Germanica Cantilever Slug+TruGlo 3 Moa Reddot Sight
  • Baikal IZH 43 em 1C SxS
  • Smıth&Wesson 5906 9x19 Parabellum
  • Pointer Messa
  • Pointer Can


1985 - Kastamonu
 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: İbrahim AYSU, Erol ÖZTÜRK

Çevrimdışı Hasan AKSU

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1275
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 223
Maşallah, büyük bir federasyon, büyük bir etkinlik, inşallah orda olacağım,
emeği geçen her şahsiyete saygılar sevgiler @Ş.Burak SEZER 
« Son Düzenleme: 15 Temmuz 2016, 08:46:50 Gönderen: Hasan AKSU »

Deutsch Drahthaar şila

1981 / Samsun 0545 302 36 55
 

Çevrimdışı Ş.Burak SEZER

  • DUCK HUNTER
  • Avlak Yönetici
  • *****
  • İleti: 6250
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 179
@Ş.Burak SEZER kardeşim,telefonda konuşmuştuk,gelmeyi çok istiyordum ama elimde olmayan sebeblerden ötürü ben aranızda bulunamayacağım.Lakin bizim Ekibi organize ettim gibi birşey😊
Nasipse Cuma akşamı çıkmayı planlıyorlar,aşağı yukarı herşey tamam gibi.
Bizim Mustafa DAĞDELEN abimle telefonda görüşmüşsünüz zaten,
Bizim ekipten kucak dolusu sevgi ve selam yolluyorum😊
Görünce tanırsınız diye eşgalini yolluyorum😊




Evet Mustafa abi ile telefonda görüştük..Kısmetse Kavak'ta yüzyüze görüşeceğiz..Sen de gelebilseydin iyi olacaktı ama nasip herşey..





Maşallah, büyük bir federasyon, büyük bir etkinlik, inşallah orda olacağım,
emeği geçen her şahsiyete saygılar sevgiler @Ş.Burak SEZER 


Bekliyoruz Hasan abi..
Görüşmek üzere..
Ş.Burak SEZER 
1988 SAMSUN


 
Bu mesaja teşekkür eden üyeler: Hasan AKSU

Çevrimdışı Atagan YILDIZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1554
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 1736
  • 19.11.1985 Kastamonu
@Ş.Burak SEZER kardeşim,Nasip kısmet böyleymiş diyelim.
Mustafa abimle yüz yüze görüştüğünüzde kendiside anlatır durumu.
Allah ömür verirse ileriki zamanlarda sizinle muhakkak oturup sohbet etmek isterim.
Gönlüm sizlerle,tekrar iyi eğlenceler😊
« Son Düzenleme: 15 Temmuz 2016, 20:17:08 Gönderen: Atagan YILDIZ »
  • Germanica Cantilever Slug+TruGlo 3 Moa Reddot Sight
  • Baikal IZH 43 em 1C SxS
  • Smıth&Wesson 5906 9x19 Parabellum
  • Pointer Messa
  • Pointer Can


1985 - Kastamonu