Gönderen Konu: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......  (Okunma sayısı 10793 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı İsmail ÖZDEMİR

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2909
  • Aldigi tesekkür sayisi: 3
  • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%
    • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%C3%96zdemir/325654497557412
...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« : 17 Eylül 2012, 18:31:01 »
.çok degerli arkadaşlar abilerim 2 haftalık avlarımdan bir kaç resim paylaşmak istedim kısa avlarımdan bagzı kareler bu aralar fazla vaktimiz olmadı için fırsat buldukca kısada olsa gittik ava kardeşim ve ben fazla kuş olmasada zevk aldıgım için çok mutlu oluyorum.bafradan selamlar saygılar.

upload pictures
photo upload


photo upload

photo hosting

up pic
upload photo


where can i host image for free
üveyikler neden kaçtıgı belli oldu kalmış karpuzu yiyorken yakaladım
..üveyikler neden kaçtıgı belli oldu karpuz yerken yakaladım  ;D ;D.


photo upload
upload pictures

4free image uploader

free image hosting
8 yaşın daki avcı dostum radar (  fransız brague   ) 

..8 yıllık avcı dostum radar.(fransız brague..).

4free image uploader

instant image upload and sharing without account

upload pictures

photo upload


anonymous image hosting


upload photo

picture hosting

Çevrimdışı İsmail ÖZDEMİR

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2909
  • Aldigi tesekkür sayisi: 3
  • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%
    • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%C3%96zdemir/325654497557412
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #1 : 17 Eylül 2012, 18:34:40 »

upload photo


  yorumlarını esirgemeyen  doslarıma arkadaşlarıma teşekkür ederim bafradan selam saygılar           
« Son Düzenleme: 18 Eylül 2012, 09:30:17 Gönderen: İsmail ÖZDEMİR »
 

Çevrimdışı Ahmet VURAL

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1489
  • Aldigi tesekkür sayisi: 126
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #2 : 17 Eylül 2012, 18:55:05 »
Avınız bol dostluk ve muhabbetiniz daim sofranız bereketli olsun. Paylaşım için teşekkürler.
Ahmet VURAL
1954 Ankara
 

Çevrimdışı Hasan ÖZTÜRK 55

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 124
  • Aldigi tesekkür sayisi: 2
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #3 : 17 Eylül 2012, 21:12:55 »
güzel kardeşim yeni sezonda kazasız ve belasız avlar diliyorum
TC HASAN ÖZTÜRK
1964-Samsun                                                                                       
http://postimg.org/image/85bqw0k3l/
 

Çevrimdışı Muhammet AKDENİZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 539
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #4 : 17 Eylül 2012, 21:32:43 »
ismail abi rastgele
zaten bıldırcın pek yok önemli olan muhabbet değil mi zaten
bereketli sezon geçirmen dileğiyle
Muhammet AKDENİZ
1982 Alaşehir/Kütahya
 

Çevrimdışı Serhat SERİN

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1140
  • Aldigi tesekkür sayisi: 3
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #5 : 17 Eylül 2012, 21:42:29 »
Daim olsun..Kuş az olsada keyifler yerinde ya , o yeter..
doğum yılı ve yaşadığınız ili profilinize yazınız
http://avlakforum.com/forum/profile/?area=forumprofile;u=23147
 

Çevrimdışı Gürkan GÜRSÜL

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1616
  • Aldigi tesekkür sayisi: 14
  • AVCILIK TEDAVİSİ OLMAYAN BİR HASTALIKTIR...
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #6 : 17 Eylül 2012, 21:45:15 »
Rastgele abicim senin güzelliğin yeter !!!!!!
Gürkan GÜRSÜL
1986 Kastamonu/Merkez
5447803700

                              ....BENEK....                        O GERÇEK BİR FENOMEN
 

Çevrimdışı Aytekin ÇELİK

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 226
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #7 : 17 Eylül 2012, 23:20:24 »
Her şey av demek değil.Fazla kuş olmasada dosluk ve muhabbet şahane.Rastgele Bafraya selam
Aytekin ÇELİK
1970 SAMSUN
 

Çevrimdışı Serhat ÇELEBİOĞLU

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1052
  • Aldigi tesekkür sayisi: 222
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #8 : 17 Eylül 2012, 23:30:00 »
Süper görünüyor herşey rasgele
 

Çevrimdışı İsmail ÖZDEMİR

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2909
  • Aldigi tesekkür sayisi: 3
  • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%
    • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%C3%96zdemir/325654497557412
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #9 : 18 Eylül 2012, 09:04:46 »
Avınız bol dostluk ve muhabbetiniz daim sofranız bereketli olsun. Paylaşım için teşekkürler.

güzel kardeşim yeni sezonda kazasız ve belasız avlar diliyorum

ahmet abi hasan abi yorumlerınız için teşekkür ederim ellerinize saglık saygılarımla

Çevrimdışı Ahmet ŞAKİROĞLU

  • Onursal Üyemiz
  • *****
  • İleti: 3332
  • Aldigi tesekkür sayisi: 275
  • ZEHİR AVCI
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #10 : 18 Eylül 2012, 09:09:31 »
Maşallah İsmail Abi

Güzel ve keyifli paylaşımlarının devamını bekleriz...Şu fotoğraf makinasını alsan elinede artık şu özlenen ferma resimlerini paylaşsan bizimle artık...

Kayseriden Selamlar...


Ahmet ŞAKİROĞLU(AB R+)
1982/KAYSERİ
Kayseri Merkez Avcılar ve Atıcılık Kulubü
''AV MÜBAH,ODA KAHKAH''
www.anadoluaksesuar.com
 

Çevrimdışı İsmail ÖZDEMİR

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2909
  • Aldigi tesekkür sayisi: 3
  • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%
    • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%C3%96zdemir/325654497557412
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #11 : 18 Eylül 2012, 09:14:19 »
ismail abi rastgele
zaten bıldırcın pek yok önemli olan muhabbet değil mi zaten
bereketli sezon geçirmen dileğiyle
Daim olsun..Kuş az olsada keyifler yerinde ya , o yeter..


  muhammet arkadaşım özlemişim yorumunu saglık sıhhat iyidir inşallah.çok teşekkür ederim.selamlarımla             
     serhatcım çok teşekkürler arkadaşım ellerine saglık selamlarımla         

Çevrimdışı İsmail ÖZDEMİR

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2909
  • Aldigi tesekkür sayisi: 3
  • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%
    • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%C3%96zdemir/325654497557412
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #12 : 18 Eylül 2012, 09:16:46 »
Rastgele abicim senin güzelliğin yeter !!!!!!

       teşekkürler gürkan selamlarımla       

Her şey av demek değil.Fazla kuş olmasada dosluk ve muhabbet şahane.Rastgele Bafraya selam
    çok teşekkür ederim aytekin abi selamlarımla ellerine saglık.         

Süper görünüyor herşey rasgele

      teşekkürler serhat abi ellerine saglık .saygılar       

Çevrimdışı İsmail ÖZDEMİR

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2909
  • Aldigi tesekkür sayisi: 3
  • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%
    • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%C3%96zdemir/325654497557412
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #13 : 18 Eylül 2012, 09:19:16 »
Maşallah İsmail Abi

Güzel ve keyifli paylaşımlarının devamını bekleriz...Şu fotoğraf makinasını alsan elinede artık şu özlenen ferma resimlerini paylaşsan bizimle artık...

Kayseriden Selamlar...








     çok teşekkürler ahmet cim  vallhi canım pek istemiyor çok güzel görüntüler yaşıyom ama ben formuma ulaşamadım sanırım . önümüz günlrde inşallah senin için güzel kareler yakalıyacagım .selamlar saygılar güzel arkadaşım         
« Son Düzenleme: 18 Eylül 2012, 09:31:04 Gönderen: İsmail ÖZDEMİR »
 

Çevrimdışı Atınç ERGİN

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 574
  • Aldigi tesekkür sayisi: 10
  • herkez nasibini alır.............
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #14 : 18 Eylül 2012, 10:15:47 »
İsmail güzel kareler güzel avlar olmuş
rastgelsin.......
Atınç ERGİN
1976-Samsun
 

Çevrimdışı Özhan KELEŞ

  • Onursal Üyemiz
  • *****
  • İleti: 5447
  • Aldigi tesekkür sayisi: 123
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #15 : 18 Eylül 2012, 10:19:07 »
Avlarınız hep böyle keyifli ve daim olsun.
RASTGELE
Özhan KELEŞ
28/05/1962-İstanbul
 

Çevrimdışı İsmail ÖZDEMİR

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2909
  • Aldigi tesekkür sayisi: 3
  • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%
    • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%C3%96zdemir/325654497557412
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #16 : 18 Eylül 2012, 10:38:11 »
İsmail güzel kareler güzel avlar olmuş
rastgelsin.......

    çok teşekkür ederim atınç kendimizce  bişeyler yapıyoz.  .selamlarımla.         

Avlarınız hep böyle keyifli ve daim olsun.
RASTGELE


     çok degerli özhan abim  yorumun düşüncelerin için teşekkür derim  .amin hep birlikt e güzel keyifli günler bizlerin olsun ..saygılarımla         

Çevrimdışı Mustafa ERTAN

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1312
  • Aldigi tesekkür sayisi: 29
  • AVCI AVINI ALIR...
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #17 : 18 Eylül 2012, 10:43:40 »
Maşallah İsmail abi av azda olsa sohbet muhabbet önemli olan daha nice güzel avlar yapman dileklerimle

selamlar
MUSTAFA ERTAN
Hunter AVCI
 

Çevrimdışı Ulvi ŞAFAK

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 1084
  • Aldigi tesekkür sayisi: 4
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #18 : 18 Eylül 2012, 11:31:55 »
Neşeli bereketli avlar ..rastgele
Ulvi ŞAFAK
1965-Tekirdağ/Malkara   0545 4510569
 

Çevrimdışı Murat ŞINLAKGÖZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 539
  • Aldigi tesekkür sayisi: 13
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #19 : 18 Eylül 2012, 13:30:32 »
Murat ŞINLAKGÖZ
1961 İZMİR  - 0533 326 26 78
 

Çevrimdışı Serhat ÇELEBİOĞLU

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1052
  • Aldigi tesekkür sayisi: 222
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #20 : 18 Eylül 2012, 15:22:39 »
Yakışır sizlere avınız ve dostluklarınız herkese  örnek olsun.Rasgele
 

Çevrimdışı İsmail ÖZDEMİR

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2909
  • Aldigi tesekkür sayisi: 3
  • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%
    • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%C3%96zdemir/325654497557412
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #21 : 18 Eylül 2012, 15:45:59 »
Maşallah İsmail abi av azda olsa sohbet muhabbet önemli olan daha nice güzel avlar yapman dileklerimle

selamlar

.....mustafa arkadaşım ellerine saglık sagol kardeşim çok selamlarımla...
Neşeli bereketli avlar ..rastgele
....teşekkür ederim ulvi abim saygılarımla sagol .....



...tşekkür ederim murat abi saygılarımla.....

Çevrimdışı İsmail ÖZDEMİR

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2909
  • Aldigi tesekkür sayisi: 3
  • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%
    • http://www.facebook.com/pages/Kurzhaar-VOM-BAFRA-%C3%96zdemir/325654497557412
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #22 : 18 Eylül 2012, 16:00:45 »
8 yıldır avlandıgım alman secereli türkiyede son nesli olan fransız brague ırkı radar isimli av arkadaşım zevkle avlandıgım  güzel im
sen çok yaşa.....




upload pictures

Çevrimdışı Ahmet YILDIZ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2453
  • Aldigi tesekkür sayisi: 1
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #23 : 18 Eylül 2012, 17:03:21 »
Avınız bol dostluk ve muhabbetiniz daim sofranız bereketli olsun. Paylaşım için teşekkürler.
Ahmet YILDIZ
1981 KOCAELİ KARTEPE
 

Çevrimdışı Tuncay KANDEMiR

  • Tuncay Kandemir
  • Hocamız
  • *******
  • İleti: 4266
  • Aldigi tesekkür sayisi: 831
    • Avcı Sayfası avlak
Ynt: ...2....haftalık av serüvenim ......bafra......
« Yanıtla #24 : 18 Eylül 2012, 17:27:49 »
çeltikler biçiliyor bundan sonra serüvenler bereketlenir inşallah rast gele...
Tuncay KANDEMİR 1971
Samsun Ankara