Gönderen Konu: winchester sx3  (Okunma sayısı 5808 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Murat DENİZ

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 112
winchester sx3
« : 14 Mart 2011, 19:55:24 »
 slm avcı dostlar  winchester sx3 hakkında bılgi istiyorum sizlerden kullananlar memnunmu bu tüfekle domuz avı yapılabilirmi
Murat İLDENİZ
1980 İSTANBUL
 

Çevrimdışı Selami FİLİK

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 152
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 1
Ynt: winchester sx3
« Yanıtla #1 : 14 Mart 2011, 20:34:36 »
 kurşun atışlarda  performans vermemektedir bu tarz av da kullanılacak tüfek değildir. Kuş avlarında  çok memnun kalacağınız  iyi bir tüfektir .saygılar
« Son Düzenleme: 14 Mart 2011, 20:36:07 Gönderen: Selami FİLİK »
Selami FİLİK
1977-Adana
 

Çevrimdışı Ertan ARIN

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 560
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 24
  • ertan@areksgroup.com
    • quailpartner
Ynt: winchester sx3
« Yanıtla #2 : 14 Mart 2011, 20:34:40 »
Murat kardeşim,

İstanbulda Raşit Baysal var kendisi domuz avcısıdır.SX3 kompozit kundak kullandı bir ara.Sor ona kaç metreden azılı öldürmüş söylesin.Adı yeter.
hayırlı olsun şimdiden.
Ertan Arın
1968 Urla İZMİR


 

Çevrimdışı Volkan KÖYDEMİR

  • Onursal Üyemiz
  • *****
  • İleti: 6302
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 1087
Ynt: winchester sx3
« Yanıtla #3 : 15 Mart 2011, 20:52:24 »
SX3 backbore dedikleri türden biraz genişletilmiş namluya sahip. Bunu saçma kullandığınızda belki beğenebilirsiniz ama tek kurşun atışlarında verimli olmayacaktır. Sadece sx3 değil hangi geniş namlu olursa olsun tek kurşun için verimli olmaz.

İstisna; eğer backbore(geniş namlu) tüfeğe uygun genişlikte tek kurşun bulursanız verim de alırsınız. SX3 slug, sabot vs kullanmak için Cantilever Deer modelini de üretiyor. Bu da Sx3 olmasına rağmen sitelerinden anlaşıldığına göre backbore falan değil. Tahmin ediyorum SX3 ile tek kurşun kullanmak için fazla seçeneğiniz olmayacak. Selami Bey'in dediği gibi sadece kuş avları için kullanmanız şimdilik daha mantıklı.
1968
Dünya, kötülük yapanlar yüzünden değil, seyirci kalıp hiçbir şey yapmayanlar yüzünden tehlikeli bir yerdir.  Albert Einstein.
 

Çevrimdışı Volkan KÖYDEMİR

  • Onursal Üyemiz
  • *****
  • İleti: 6302
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 1087
Ynt: winchester sx3
« Yanıtla #4 : 16 Mart 2011, 20:50:46 »
Bu tüfeği kullananlar domuz kurşunu kullanacaklarında genelde çeyrek şok(****) tercih ediyor. Yine de daha önemlisi değişik marka fişekleri denemek. Mesela Wincehester'in fişekleri ve tüfekleri en uyumlu çift olabilir.

Aslında yivsiz tüfeklerde domuz kurşunu atılacağında slug namlu kullanmak lazım. Diğer türlü hangi tüfek olursa olsun pek isabetli atış beklenmemeli.
1968
Dünya, kötülük yapanlar yüzünden değil, seyirci kalıp hiçbir şey yapmayanlar yüzünden tehlikeli bir yerdir.  Albert Einstein.
 

Çevrimdışı İbrahim ÖZDEMİR

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 311
    • www.bereketpirinc.com.tr
Ynt: winchester sx3
« Yanıtla #5 : 18 Mart 2011, 11:07:23 »
bende 2 adet sx3 var biri 66 namlu biri 71 namlu birtanesini sıfır aldım birtanesinide 2. el aldım kuş avları için mühteşem bir tüfek. Saçma dağılımı için degişik bir teknoloji kullanmışlar. Hız konusundada tartışılmaz zaten, bu konuda birincilikler almış bir tüfek. Dış dizayn konusundada kumlu boya olması sebebi ile gayet kullanışlı. Ama diger kullanan arkadaşlarım bu tüfeğin mekanik kısmının temiz ve titiz kullanılması gerektiğini söylüyorlar. Tüfeklerimin en sevmedigim yönü ise atış esnasında elle tutulan yani el kundağı ile dipcik kısmının biraz kaba olmasıdır bunun haricinde tartışılmaz 10 numara bir tüfek.
 

Çevrimdışı Y.Bozkurt ÇINAR

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 218
  • Aldığı Teşekkür Sayısı: 11
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: winchester sx3
« Yanıtla #6 : 24 Eylül 2013, 14:42:00 »
Wınc sx3 kullananlar serilik ve sağlamlık konusunda müthiş şeyler söylüyorlar. Ancak tüfeğin temizliği için bir tanıtım videosu izledim ; Adam resmen temizlik için tüfeği parçalara ayırdı. Tam yarım saatte temizled. Bu kadar temizlik yapılıyor ise inanın ben bu tüfeği satın alsam ne sökerim ne de temizlerim. Koruyucu yağla idare edip Sezon sonunda anlayan tüfek ustasına veriri temizletip kaldırırım. Başka çaresi yok gibi.
1969 AFYON