Gönderen Konu: Retay Müşteri Temsilcisi 2019  (Okunma sayısı 13476 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #50 : 05 Şubat 2020, 15:59:52 »
Ali Bey merhaba;
Sivas'ta ürünlerinizi inceleyebiliceğimiz anlaşmalı bir bayii var mı acaba?



Merhaba türkiye dağıtıcımız özler avcılık bayi bilgisini öğrenebilirsiniz 02324258245
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 
The following users thanked this post: Reha GÜREL

Çevrimdışı Bahri TUĞRULTEKİN

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 326
  • Thanked: 338 times
  • AVLAKFORUM.COM AVCI FORUMU
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #51 : 13 Şubat 2020, 23:25:57 »
Herkese merhaba. Ali beye bir sorum olacaktı. Geçenlerde Retay fabrika ile iletişime geçmiştik ve bize namluların vuruş noktasında sorun olmayacağını fabrikada test ettikten sonra gerekirse namlu doğrultma işleminin yapıldığını söylediler. Şimdi bu mobil şoklu tüfeklerin nişan alınan yeri vurmama durumu genelde biliyorsunuz şok yatağında yapılan hatalar sonucu oluyor ve benim edindiğim tecrübeye göre böyle tüfeklerin iyi bir ustada tamiri olsada doğuştan hatasız bir namlu gibi olmuyor. Yani anlatmak istediğim hatalı namluları direk hurdaya gönderilmesi gerekirken düzeltilip piyasaya sürülmesi açıkçası kulağa pek hoş gelmiyor. Bu konuyu birde sizden öğrenmek istedim. Size zahmet bu konuda bize bilgi verirmisiniz
1983 Akhisar
 
The following users thanked this post: Osman ALP, Doğan ATEŞ

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #52 : 17 Şubat 2020, 10:59:38 »

Merhaba,
hedefi vurmama şok yatağının açıklığından kaynaklı ise evet dediğiniz gibi bu namluları imha ediyoruz.Vurmama sorunu namlu eğriliğinden ise bunları doğrultma işlemi uygulayıp üretim hattına sevk ediyoruz ,başka yapılan bir uygulama yoktur,iyi günler dilerim teşekkür ederiz




Herkese merhaba. Ali beye bir sorum olacaktı. Geçenlerde Retay fabrika ile iletişime geçmiştik ve bize namluların vuruş noktasında sorun olmayacağını fabrikada test ettikten sonra gerekirse namlu doğrultma işleminin yapıldığını söylediler. Şimdi bu mobil şoklu tüfeklerin nişan alınan yeri vurmama durumu genelde biliyorsunuz şok yatağında yapılan hatalar sonucu oluyor ve benim edindiğim tecrübeye göre böyle tüfeklerin iyi bir ustada tamiri olsada doğuştan hatasız bir namlu gibi olmuyor. Yani anlatmak istediğim hatalı namluları direk hurdaya gönderilmesi gerekirken düzeltilip piyasaya sürülmesi açıkçası kulağa pek hoş gelmiyor. Bu konuyu birde sizden öğrenmek istedim. Size zahmet bu konuda bize bilgi verirmisiniz
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 
The following users thanked this post: Bahri TUĞRULTEKİN

Çevrimdışı Mustafa AKŞİT

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 135
  • Thanked: 72 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #53 : 17 Şubat 2020, 11:31:40 »
Onu bunu bilmem de tufeginizide hiç  kullanmadım hatta elime bile almadım fakat hasta olan çocuğa  sahip çıktınız tedavisini üslendiniz ya o bile firmanızın kalitesi bence 
1982-Afyon
 

Çevrimdışı Bahri TUĞRULTEKİN

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 326
  • Thanked: 338 times
  • AVLAKFORUM.COM AVCI FORUMU
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #54 : 17 Şubat 2020, 18:46:36 »
Merhaba,
hedefi vurmama şok yatağının açıklığından kaynaklı ise evet dediğiniz gibi bu namluları imha ediyoruz.Vurmama sorunu namlu eğriliğinden ise bunları doğrultma işlemi uygulayıp üretim hattına sevk ediyoruz ,başka yapılan bir uygulama yoktur,iyi günler dilerim teşekkür ederiz

Ali bey düzeltme işlemi deyince direk şok yatağı hatalı olan namlulara konyadaki ustaların sihirli dokunuş dediği işlemler aklıma geldiği için bu soruyu sordum. Zaten namlu eğriliği dediğiniz problemin günümüz silah fabrikalarında olacağını hiç düşünmemiştim. Cevabınız için teşekkürler.
1983 Akhisar
 

Çevrimdışı Hüseyin CEREN

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 1
  • AVLAKFORUM.COM AVCI FORUMU
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #55 : 18 Şubat 2020, 01:39:23 »
     Ali bey iyi akşamlar bir massai mara extra black ahşap combo siparişi verdim yapılıyor.Ama bana göre eksiklikleriniz
 var dipçik boyu standart dediler slug namluda tek bir seçenek
var denildi,kullanıcı yorumlarına baktıgımızda herkesten farklı tezat yorumlar var(grupman,yıkıcılık vs..)bunlarda insanlarda acabaları akla getiriyor yani kaliteyi işçiliği belli bir standarta degilmi böyle kaliteli ve iddalı(bana göre)bir tüfek üreten firma
 böyle basit konularda nasıl takılır.inanın çok avcı arkadaş tüfeği yeterince bilmediği için almıyor böyle basit sorunlarda olduğu zaman kimse işini şansa bırakmak istemiyor tabiki.İnşallah sipariş verdiğimiz tüfek beni arkadaşlara mahcup etmez.saygılarla iyi akşamlar..
1978-Osmaniye
 

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #56 : 18 Şubat 2020, 14:43:34 »
merhaba seri üretim  olduğu için şuanda uzun gelen dipciklere birşey yapamıyoruz ama arge çalışmalarımız devam etmektedir,kısa gelenler için uzatmalı omuzluklarımız mevcuttur,retay ailesine hoşgeldiniz

     Ali bey iyi akşamlar bir massai mara extra black ahşap combo siparişi verdim yapılıyor.Ama bana göre eksiklikleriniz
 var dipçik boyu standart dediler slug namluda tek bir seçenek
var denildi,kullanıcı yorumlarına baktıgımızda herkesten farklı tezat yorumlar var(grupman,yıkıcılık vs..)bunlarda insanlarda acabaları akla getiriyor yani kaliteyi işçiliği belli bir standarta degilmi böyle kaliteli ve iddalı(bana göre)bir tüfek üreten firma
 böyle basit konularda nasıl takılır.inanın çok avcı arkadaş tüfeği yeterince bilmediği için almıyor böyle basit sorunlarda olduğu zaman kimse işini şansa bırakmak istemiyor tabiki.İnşallah sipariş verdiğimiz tüfek beni arkadaşlara mahcup etmez.saygılarla iyi akşamlar..
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 
The following users thanked this post: Hüseyin CEREN

Çevrimdışı Utku ÖZTEKİN

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 87
  • Thanked: 35 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #57 : 20 Şubat 2020, 20:32:09 »

   Sn KELTEN,
 Daha önce bu başlık altında uzunca konuşmuştuk, üst sıralarda ki yazışmalarımızı da okursanız av arkadaşlarımın tüfekleri yapılmazsa eğer son durumu burda açıklayacağımı söylemiştim.. Malesef ki siz firma olarak Emin Cavuş ve Muharrem Dalgıç isimli av arkadaşlarımın tüfeklerini tamir edecek kadar bile sözünüzü tutamadınız ben sözümde durup son durumu video olarak paylaşıyorum..
 Takdir lafta değil yapılan işte olmalıdır, Avrupalı üreticiler bu sebeple kazanıyorlar sanırım ki forumdaki arkadaşlarımızın ilgisine sunarım..
                                                      Saygılar...
Benelli Raffaello Deluxe..
 Franchi Affinity Wood..
 Akdaş Ak-212w..
 
The following users thanked this post: Ali ARI

Çevrimdışı Doğan ATEŞ

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 577
  • Thanked: 736 times
  • AVLAKFORUM.COM AVCI FORUMU
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #58 : 20 Şubat 2020, 21:02:22 »

 O0

Bir şeyler artık değişmeli ...ülke olarak yabancı tüfeklere gereksiz fahiş fiyatlar vermemeliyiz yıl 2020 çok zor konular değil ...Artık bizim güvenilir sorunsuz sağlam yerli tüfeklere ihtiyacımız var ...
Firmalar bu konuyu ticari bir konu olarak değil,millet meselesi olarak görmeli Yedi milleti bu topraklardan kovanların torunları olarak ,Kaynayan bir kazan misali olan bu coğrafyada Türk milletinin kendi silahına kendi sanayisine dünden daha çok ihtiyacı var ....

Selamlar saygılar

  • Beretta 686 Silver Pigeon 1
  • Beratta A400 Lite Sentetik
  • İmpala Plus 66
1977 İzmir
 

Çevrimdışı Utku ÖZTEKİN

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 87
  • Thanked: 35 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #59 : 20 Şubat 2020, 21:14:24 »
 Firmaya ulaştığınız zaman telefona bakan yetkili , kendi tüfeklerinin ABD de prestijli markalarla aynı fiyata satıldığını söylüyor, öve öve bitiremiyor.. Türkiye de alınanlar nedense çalışmıyor, servise gidiyor tamir edilmiyor, firma zaten getirin değişelim diyecek kadar hassasiyet sahibi değil ? Tüketici  ne yapmalı acaba ?? Biz daha çok izler kopyalarız bu gidişle..
Benelli Raffaello Deluxe..
 Franchi Affinity Wood..
 Akdaş Ak-212w..
 

Çevrimdışı Ersin ŞİMŞEK

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 686
  • Thanked: 132 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #60 : 20 Şubat 2020, 21:45:53 »

   Sn KELTEN,
 Daha önce bu başlık altında uzunca konuşmuştuk, üst sıralarda ki yazışmalarımızı da okursanız av arkadaşlarımın tüfekleri yapılmazsa eğer son durumu burda açıklayacağımı söylemiştim.. Malesef ki siz firma olarak Emin Cavuş ve Muharrem Dalgıç isimli av arkadaşlarımın tüfeklerini tamir edecek kadar bile sözünüzü tutamadınız ben sözümde durup son durumu video olarak paylaşıyorum..
 Takdir lafta değil yapılan işte olmalıdır, Avrupalı üreticiler bu sebeple kazanıyorlar sanırım ki forumdaki arkadaşlarımızın ilgisine sunarım..
                                                      Saygılar...
Otomatik tufek almayi dusunuyordum akdas hibritin agirligi biraz fazla geldigi icin kinetik olsun derken retayi takibe almistim bu videoyu gordukten sonra almayi dusunmuyorum  zarari yok 100 gram agir olsun en azindan av gunum zehir olmasin ... Akdas yetkilileri sag olsun aldigim tufek 2 yili gecmis olmasina ragmen gecen yil fuarda standlarini ziyaret ettim en ufak bir sorunda kargoyu bile karsi odemeli gonder ne gerekiyorsa yapariz dediler
  • dede yadigarı huğlu kop 16 cal tek kırma
  • akdaş 312 se 71 namlu
  • Girsan mc28 sa 9*19
  • Fabarm l4s grey hunter 71 namlu
1989 mersin (mut)
İstanbul
 

Çevrimdışı Ali ARI

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 133
  • Thanked: 103 times
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #61 : 21 Şubat 2020, 10:28:30 »
Bu yıl yeni bir yarı otomatik tüfek almaya niyetim vardı. Bayiide Masai Marayı gördüm estetik olarak çok beğendim, av tüfeği satın alma belgemi bile hazırladım. Yaptığım araştırmada av performansı konusunda olumlu izlenimler almama rağmen çalışma istikrarı, hataları konusunda pek iyi duyumlar almadım ki bu benim için asıl önemli olandı, yoksa manken gibi tüfek olmuş avda birinci fişeği atıyor ikinciyi atmıyorsa ne işime yarar. Buradan müşteri temsilcisi  Ali Kelten Beye satılan tüfeklerin imalat hatası sebebiyle fabrikaya dönüş oranını sordum. Beyefendi önceki ve sonraki tüm mesajlara cevap verdi, yapacağı tek şey satış bölümünden ve servis departmanından satılan-geri bakıma,tamire gelen tüfek sayılarını alarak foruma yazmaktı. Ancak cevap verme gereği duymadı. Bu saatten sonra o sayıların artık önemi yok, çünkü inanmam, tüfeği tek kırma fiyatına verseler de almam.
  • Ata Venza
  • Yıldız SPZM 20 Ga
  • AyA Aquirre Aranzabal
  • Huğlu 104A
  • English Setter
1969 Turgutlu-MANİSA

 

Çevrimiçi Gökhan AKDOĞAN

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 1165
  • Thanked: 894 times
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #62 : 21 Şubat 2020, 10:39:17 »
Forumda okuduğum onca sıkıntıdan sonra bir abinin söylediğini şu sözü ''Tüfek avcıdan alınır'' haklı çıkartıyor. Aktaştaki yaşadığım sıkıntıdan sonra daha önce kendisinden alışveriş yapmış ve memlun kalmış aldığı tüfeklerin incelemesini iyice irdeleyen Merdan (KAÇAR) abiden bir adet ata neo 12 aldım tüfek attığı yeri vuruyor çok fazla fişek atma fırsatım olmadı ama 25-30 metre mesafeden tam üzerime gelen kargaya 32 gr bp classic 7 no ile yaptığım atışta kuş debelenmedi bile. :)
O  yüzden artık sıfır tüfek alma konusuna baya bi soğum.
  • Ata NEO 12 Cal /66 Namlu
  • Deutsch Drahthaar - Tony
Gökhan AKDOĞAN
1988  / 0 RH (+)
Fethiye / MUĞLA
 

Çevrimdışı İsmail BİLİR

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 245
  • Thanked: 124 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #63 : 21 Şubat 2020, 19:56:41 »

   Sn KELTEN,
 Daha önce bu başlık altında uzunca konuşmuştuk, üst sıralarda ki yazışmalarımızı da okursanız av arkadaşlarımın tüfekleri yapılmazsa eğer son durumu burda açıklayacağımı söylemiştim.. Malesef ki siz firma olarak Emin Cavuş ve Muharrem Dalgıç isimli av arkadaşlarımın tüfeklerini tamir edecek kadar bile sözünüzü tutamadınız ben sözümde durup son durumu video olarak paylaşıyorum..
 Takdir lafta değil yapılan işte olmalıdır, Avrupalı üreticiler bu sebeple kazanıyorlar sanırım ki forumdaki arkadaşlarımızın ilgisine sunarım..
                                                      Saygılar...
Merhaba aynen Ersin Şimşek beyin dediği gibi patentli bir takım sisteminin olması beni acaba retay mı diye düşünüyordum ama üstteki videoyu görünce artık kesinlikle düşünmüyorum işi şansa bırakmıycam daha önce ki mantığımda düşünüyorum alacağınız tüfek ister gazlı ister kinetik vs. Yarı otomatik tüfek olacaksa kesinlikle Avrupa olucak bu kadar net tabii maddi imkanlar dahilinde bu benim  şahsi fikrimdir sadece beni bağlar herkese teşekkürler.

JSN-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
« Son Düzenleme: 21 Şubat 2020, 21:22:46 Gönderen: İsmail BİLİR »
  • Huğlu 202 B
  • Huğlu 201 A
1987 balıkesir
 

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • AvlakForum Üye
  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #64 : 24 Şubat 2020, 12:38:59 »

https://vimeo.com/user108939901/review/393389466/9b12be2e8b
https://vimeo.com/user108939901/review/393389917/976218ec4c
https://vimeo.com/user108939901/review/393390030/635a47317b

merhaba tüfeklerin bütün mekanik parçaları değiştirilmiştir,tüfek sorunsuz şekilde çalışmaktadır,müşterimizin dediği de zaten arada patlatmadığıdır ,fişek kaynaklı olabileceğini düşünüyoruz


Merhaba aynen Ersin Şimşek beyin dediği gibi patentli bir takım sisteminin olması beni acaba retay mı diye düşünüyordum ama üstteki videoyu görünce artık kesinlikle düşünmüyorum işi şansa bırakmıycam daha önce ki mantığımda düşünüyorum alacağınız tüfek ister gazlı ister kinetik vs. Yarı otomatik tüfek olacaksa kesinlikle Avrupa olucak bu kadar net tabii maddi imkanlar dahilinde bu benim  şahsi fikrimdir sadece beni bağlar herkese teşekkürler.

JSN-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 

Çevrimdışı Müjdat KARAMAN

  • Free Üye
  • *
  • İleti: 11
  • Thanked: 87 times
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #65 : 13 Mart 2020, 19:21:58 »


Arkadaşlar merhabalar;

Ben 2018 haziranda retay masai mara aldım,tüfek elime ulaştığında kargodan kaynaklı çantası kırık geldi.Nagehan hanımla iletişime geçip değişim istedim hemen göndermemi istediler;ikinci kez geldiğinde hem çanta kırık hemde namlu kamuflajında soyulma olmuştu ve yine fabrikanın yolu göründü.Bu süreçte çantalarını acilen revize etmeleri gerektiği hakkında fikir alışverişinde bulunduk ve netice çantalar yenilendi.Üçüncü gelişinde çantada ufak bir kırık dışında bir problem yoktu.Kendi çapımda yaptığım grupman denemelerinden memnun kalmadım (ben merkez ağırlıklı sık grupmanı severim) ve sezon sonunda tekrar fabrikaya gönderdim ve istediğim kıvama geldi.Bu süreçlerde her türlü desteklerini esirgemediler ve yardımcı oldular.Tabi insan 3000 tl gibi bir para verince hiç sorun çıksın istemiyor ve beklenti çoğalıyor.Benim genel manada memnun olmam veya memnun olmamam herkesin aynı düşüncede olacağı anlamına gelmez.Herkesin fikrine saygı duymakla birlikte haksızlık etmemek gerek diye düşünüyorum.Sanki markaya karşı biraz önyargılı yaklaşımlarda var.Kullanıp memnun olan ve ya olmayanın yorumlarını anlarımda;tüfeği hiç kullanmamış,eline bile almamış kişilerin kulaktan dolma bilgilerle eleştiri yapması pek adil değil gibi.Bir hata çıksında hemen eleştirelim diye pusuda bekleyenler var sanki sosyal medyada.Çok büyük yatırımla kurulmuş yerli bir firma,yeni bir ekip,ilk tüfekleri biraz daha toleranslı olmalı diye düşünüyorum.Bir ara fabrika su baskını yaşadı,kısa bir zaman önce ortaklıktan ayrılma sonucu fabrika birkaç gün kapalı kaldı.Bütün bunlar hizmeti aksatmış,gerek teknik servis gerekse başka konularda çözümler aksamış olabilir.Ali beyin burada yardımcı olmak için bulunması bile iyi niyetlerini ortaya koyuyor bence.Bütün bunlar müşteri olarak bizi bağlarmı o ayrı konu,ama biraz daha anlayışlı olmamızı sağlar diye düşünüyorum.Bunları yazıyorum diye fabrikayı kolluyorum diye bir algı oluşmasın.Her şeye rağmen dişinden tırnağından biriktirip bir kucak para veren avcı arkadaşlarımızın memnuniyeti daha önemli.


Sayın Ali KELTEN merhabalar;


Sizin iyi  niyetinizden şüphem yok ama biz müşteri olarak sonuca bakarız.Eğer ki buradaki söylemleriniz icraata dönüşmez ise pek bir önemi kalmaz.Ayrıca burada kişilerle karşılıklı diyolağa girerek önyargıları yıkamazsınız,bunun yerine az laf çok iş deyiminden yola çıkarak sorunları çözerseniz önyargıları yıkmanız daha kolay diye düşünüyorum.Avcı arkadaşlarla gerek sosyal medya gerekse bire bir yaptığımız fikir alışverişleri sonucunda ortaya çıkan sorularımız,eleştirilerimiz ve önerilerimiz olacak nacizane,

Mesela en çok merak edilen konularda biri;yurt içine ve yurt dışına giden tüfekleriniz arasında fark varmıdır?Sizlere sorduğumuz zaman yok diyorsunuz,lakin ülkemizde çıkan sorunlara yurt dışı formlarda pek rastlamıyoruz.Zaten çıksa pek fazla şansınız olmaz yurt dışı piyasalarda.Burada ki genel kanı;yurt dışı testlerinden geçemeyen tüfeklerin iç piyasaya sürüldüğü yada yurt içine servis edilen tüfeklerin gerekli kontrollerden geçirilmediğidir.Bazen o kadar basit problemler oluyor ki;bunun fabrikada gözden kaçması imkansız gibi.

Sık görülen sorunlardan bazıları;tüfeklerin grupman yetersizliği,sol vurma,fişek tahliyesi veya patlatmama gibi olaylar.Bu sorunlar;her tüfekle gerekli atışlar yapıldığı takdirde fark edilip giderilebilecek sorunlar.Bundan dolayı gerekli testlerin yapılmadığı fikri ortaya çıkıyor.

Dipçik ölçüsü konusu;estetik olarak nasıl durur bilemem ama iki ayrı parça şeklinde çözülebilir.Yedek dipçik pedi konulabilir çantaya.

Özellikle tamir ve bakım için geri dönen tüfeklerinizle ilgili servisinizi daha donanımlı elemanlarla desteklemeniz gerekli diye düşünülüyor.Çünkü fabrikaya gidip tamir edilemeyen,sorunu giderilemeyen bir tüfek oluşu sizin için büyük bir imaj kaybı.

 Muhakkak firma temsilcisi olarak bir sürü işiniz,gerek yurt içi gerek yurt dışı seyahatleriniz vardır,lakin buradaki varlığınız bir varmış bir yokmuş gibi olmasın.Soru ve eleştirilere zamanında cevap vermeniz sizin samimiyetinizi ortaya koyacaktır.

Üretip satışa sunduğunuz her tüfek kutusunun içine gerçekten o tüfekle atış yapılmış hedef kağıdını koymanız,gerekli testleri yaptığınız konusunda  ispatınız olur.


Sevgili form üyeleri benim fikirlerim bunlar ve beni bağlar,kimseyi hedef almış veya kimseye cevap yazmış değilim.Sürç-i  lisan ettiysem affola.
Müjdat KARAMAN
1974 İSTANBUL/EDİRNE/KEŞAN